اطلاعات کاربردی
 
 
سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : Amir

 



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : Amir

 تیراژ ۲۴- تبلت جدید ۸٫۹ اینچی کیندل فایر آمازون هم اکنون در سایت آمازون در انگلیس با قیمت ۲۲۹ یورو در دسترس قرار گرفته است. این نسخه از تبلت های کیندل فایر در اکتبر ۲۰۱۲ در آمریکا در معرض فروش قرار گرفته بود اما همزمان با فروش این نسخه، نسخه ۷ اینچی در انگلیس در دسترس بود.

این تبلت های ۸٫۹ اینچی دارای صفحه نمایش ۱۹۲۰*۱۲۰۰ و وضوح تصویر ۲۵۴dpi هستند. این تبلت که دارای wifi است، از ۳g یا ۴g بی بهره است. گفته شده این تبلت ۱۰ ساعت شارژ باتری را حفظ میکند اما آمازون اشاره ای نکرده که در این ۱۰ ساعت چه استفاده ای میتوان از این تبلت کرد! کیندل فایر ۸٫۹ دارای حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابات در بازار موجود است که نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳۰ یورو گران تر است.

 



یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : Amir

 این روزها مدل دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی با رییس جمهور زن کره جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.

 

ثروتمند ترین مرد عالم آی تی، در دیدار با “های پارک” در حالی که دست چپ خود را در جیب نگه داشته بود، با وی دست داد و این موضوع سوژه داغ رسانه ها شد.

در نگاه اول رسانه های کره ای این حرکت بیل گیتس را توهین تلقی کرده و آنرا خارج از ادب و نزاکت دانستند.

رسانه های غربی نیز نوشتند بیل گیتس موفق به مدیریت توهین به تمام کره جنوبی ها با گستاخی و شکستن قوانین سخت گیرانه و نانوشته این کشور، شده است. چنین نوع دست دادن در ادبیات کره، بسیار توهین آمیز بوده و قابل بخشش نیست. از سوی دیگر هر کسی این مدلی دست دهد...



ادامه مطلب ...


 اين سرعت دو برابر سرعت سرويس اينترنت "گوگل فايبر" در امريكا است. گفتني است سرويس 2 گيگابيت بر ثانيه عرضه شده توسط سرويس دهندگان ژاپني، قرار است فقط 50 دلار باشد و اين در حالي است كه فايبر گوگل بيش از اين قيمت دارد.(120 دلار با تي وي براي مردم كانزاس و 300 دلار هزينه نصب)

نام سرويس ابر سرعت ژاپني را Nuro‌ گذاشته اند كه توسط كمژاني اينترنتي So-net Entertainment در توكيو و 6 استان ديگر اين كشور به كاربران خانگي عرضه خواهد شد.

همچنين طبق تعاريف سرعت دانلود 2 گيگابيت بر ثانيه و سرعت آپلود نيز 1 گيگابيت بر ثانيه تعريف شده كه هزينه ماهيانه آن 4980 ين معادل 50 دلار است.

پر سرعت ترين اينترنت خانگي را در امريكا گوگل فايبر با سرعت 1 گيگابيت بر ثانيه عرضه كرده كه فعلا كاربران دو شهر امريكا مي توانند از اني سرويس استفاده كنند اما سرويس اينترنت so-net با دو سال قرارداد و هزينه نصب تجهيزات 540 دلار خواهد بود كه اين قيمت براي كاربراني كه به صورت آنلاين ثبت نام كنند، مهيا خواهد بود.

يكي از ويژگي هاي اينترنت so-net اين است كه تعداد زيادي از مردم هم زمان مي توانند از ان استفاده كنند و در توكيو و شهرهاي شلوغ با مردمي كه در فضاهاي كمتر از آپارتمان زندگي مي كنند، اين نوع اينترنت با هزينه كم، ايده آل محسوب مي شود.



دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : Amir

 در گوگل میان کارمندان این شرکت شایعه ای وجود دارد که سرگئی برین (از موسسان گوگل) بتمن است! حالا می توانید آقای برین را سوار بر اتومبیل صورتی بتمن ببینید. 

در تصاویر بامزه ای که منتشر شده، سرگئی برین در حالی که گوگل گلس به چشم دارد سوار یک خودروی الکتریکی صورتی تسلا است که با نمادهای بتمن تزئین شده است.  

از همه مهمتر اگر کمی دقت کنید می توانید لوگوی مرورگر کروم را هم روی این خودرو پیدا کنید!  

اما به نظر می رسد ماجرا این بوده که کارمندان گوگل تصمیم گرفته اند با رئیس خودشان شوخی کنند و خودروی Tesla Model S roadster سرگئی برین را به این شکل در آورده اند. 

 



پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : Amir

 Asus PadFone 2 -32GB

اوایل اسفند 1390، ایسوس محصولی شگفت انگیز را برای علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال معرفی نمود. این محصول که PadFone نام داشت، یک گوشی هوشمند رده بالای 4.3 اینچی بود که همراه آن یک داک تبلت نیز ارائه می‌شد و کاربر می‌توانست در صورت تمایل گوشی را داخل این داک قرار داده و از آن به عنوان یک تبلت 10.1 اینچی استفاده کند. بدین ترتیب کاربر می‌توانست هر زمان که تمایل داشت از گوشی خود به عنوان یک تبلت نیز استفاده کند. این بار، در اواخر مهر 1391 یعنی تقریبا هشت ماه پس از معرفی PadFone، ایسوس مدل جدید این گوشی-تبلت را با نام PadFone 2 معرفی کرد. PadFone 2 تغییرات سخت افزاری بسیاری نسبت به مدل گذشته داشته است که در بخش نقد و بررسی محصول به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.
مشخصات کلی:- وزن داک تبلت به همراه گوشی 649 گرم - گوشی به تنهایی 135 گرم
پردازنده:Qualcomm Qualcomm S4 Chipset - Quad Core Cortex-A15 CPU 1.5GHz
دیسک درایو:حافظه داخلی 32 GB
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 10.1 اینچ
امکانات:قابلیت نصب سیم کارت - قابلیت مکالمه تلفنی سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - NFC - دوربین - وب کم - رادیو - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB - HDMI
 
نقاط قوت و ضعف
تبدیل گوشی به تبلت 10.1 اینچی در کسری از ثانیه به کمک تکنولوژی DynamicDisplay
طراحی بسیار زیبا با الگوی Zen در قاب پشتی
بدنه مستحکم و با کیفیت
داک تبلت بسیار باریک و سبک
صفحه نمایش عالی 4.7 اینچی از نوع Super IPS+ LCD با دقت HD و بهره گیری از تکنولوژی IGZO
کیفیت عالی بلندگوهای گوشی و تبلت
قدرتمندترین سخت افزار بر روی گوشی‌های اندرویدی تا تاریخ عرضه محصول
مجهز به چیپ Snapdragon S4 Pro با پردازنده چهار هسته ای Krait
2 گیگابایت حافظه RAM
باتری‌های قدرتمند 2140 میلی آمپر-ساعتی در گوشی و 5000 میلی آمپر-ساعتی در تبلت
برنامه های از پیش نصب شده کاربردی
دارای دیکشنری پویا با پشتیبانی از زبان فارسی
دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور BSI با قابلیت فیلم‌برداری Full HD
امکان فیلم‌برداری با کیفیت HD 720p و سرعت 60 فریم بر ثانیه

فقدان درگاه کارت حافظه microSD
عدم استفاده از اندروید 4.1 به طور پیش فرض
 
 
منبع دیجی کالا


پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : Amir

دوستان تا حالا فکر کردید چرا استیو جابز بزرگ اسم شرکتش اپل یا همون سیب گذاشت؟ به خاطر این که اون متعلق به یک مزرعه سیب بوده و رژیم غذایی میوه ای داشته همچنین یه جور علاقه شخصی به میوه سیب...
تو عکس سیر تکاملی لوگوی شرکت اپل گذاشتم که آخریش یه اپل شیشه ای که امروزه اونو روی محصولات این شرکت بزرگ میبینیم...

اگه تونستید حدس بزنید اولین ارم شرکت1976 نماد چیست
؟



جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : Amir

 پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :شرکت اپل درنظر دارد محصول جديد خود را که نوعي ساعت هوشمند با قابليت‌هاي بسيار زياد است به زودي روانه بازار کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، گروهي صد نفره متشکل از کارمندان بازاريابي، مديران و مهندسان سخت‌افزار و نرم‌افزار  شرکت اپل درحال فعاليت براي عرضه اين ساعت هوشمند هستند.
 
اين محصول علاوه بر امکان برقراري تماسهاي تلفني، امکان وبگردي و دريافت ايميل را نيز ميسر مي سازد و درمجموع عملکرد آيفون و آيپد را دارد.
 
اپل مي خواهد به سهامداران ناراضي خود نشان دهد، به رغم کاهش بهره وري هنوز توان نوآوري  قابل ملاحظه 
 


دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : Amir

 گران ترین عکس جهان , پربیننده ترین عکس جهان , بهترین عکس جهان , پربیننده ترین عکس ۲۰۱۳

 

همواره از سال‌ها پیش یعنی درست زمانی که ویندوز ایکس‌پی محبوب، در اکتبر سال ۲۰۰۱ برای اولین بار قلب رایانه‌های ما را تسخیر کرد، تصویر پشت صحنه یا همان والپیپر پیش‌فرض ویندوز که چمنزاری سبز با آسمانی آبی و چند تکه ابر را نشان می‌داد توجه ما را به خود جلب کرده است.

احتمالا پیش از این چندین گزارش از اینکه این چمنزار در کجا قرار دارد خوانده‌اید و ما نمی‌خواهیم روایتی تکراری را برای شما بازگو کنیم و در این مطلب قصد داریم چگونگی خلق این تصویر و عکاس ان را به شما معرفی کنیم.

چاک اوریر نام عکاس این تصویر است که پس از مدتی و هنگامی که از سوی مایکروسافت به عنوان تصویر زمینه ویندوز ایکس‌پی مورد استفاده قرار گرفت، عنوان پربیننده‌ترین تصویر جهان را به خود اختصاص داد. اما داستان این عکس روایتی جالب‌تر است.

اوریر در این خصوص می‌گوید که وی در سالی که این تصویر را عکسبرداری کرده هفته‌ای چند بار از این مسیر عبور می‌کرده است اما هنگامی که در ماه ژانویه و برای دیدن دوست‌دختر خود از این مسیر در حال عبور بوده با این منظره در منطقه سونوما در ناپا در ایالت کالیفرنیای شمالی روبرو شده است.

بسیاری از مردم وقتی منظره‌ای زیبا را می‌بینند تنها به تحسین آن می‌پردازند و عده‌ کمی وجود دارند که ایستاده و از این گونه مناظر عکسبرداری کنند اما عکاس سابق مجله نشنال جئوگرافیک با دیدن چمن‌های سبز و آسمان آبی و نور خورشید شفاف و تکه ابرهای موجود در آسمان آنقدر مدهوش شده بود که بلافاصله دوربین خود را به کار بیندازد.

مطمئنا او حتی لحظه‌ای هم به این نمی‌اندیشیده که تصویری که در حال ثبت کردن آن است پربیننده‌ترین تصویر جهان خواهد شد..

چند سال بعد وقتی او عکاس مشهوری شد، کمتر کسی به فکر استفاده از تصاویر در زمینه دسکتاپ بود اما اکنون بیش از یک میلیارد نفر این تصویر را دیده‌اند اگر چه برخی از این تعداد به این تصویر بخوبی دقت نکرده‌اند.

وی پس از آن بسیار عادی با این عکس برخورد کرده و حتی ان را فراموش کرده بود تا آنکه مسئولان وب‌سایت کوربیس در تماس با او اعلام کرده‌اند که مایکروسافت خواهان تصویر ارجینال این عکس شده است.
با اینکه چندین سال از انتخاب این تصویر از سوی مهندسان مایکروسافت به عنوان تصویر زمینه پیش‌فرض ویندوز ایکس‌پی می‌گذرد اما هنوز این عکاس ۶۹ ساله بر محرمانه بودن مبلغ قرارداد منعقد شده میان او و مایکروسافت پایبند است و البته قیمت آن چندان هم مهم نیست چرا که هنوز گزارش‌ها این تصویر را گران‌قیمت‌ترین تصویر عکاسی شده در جهان می‌دانند.

 

 



جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : Amir

 

- بیل گیتس در هر ثانیه ۲۵۰ دلار آمریکا درامد داره، یعنی ۲۰ میلیون دلار در روز و ۸/۷ میلیارد دلار در سال!

 

۲- اگر ۱۰۰۰ دلار از دستش بر زمین بیوفته به خودش این دردسر رو نمیده که برش داره، چون در ۴ ثانیه ای که برداشتنش طول میکشه، این پول عایدش شده!

۳- آمریکا در حدود ۶۲/۵ هزار میلیارد دلار بدهی داره و بیل گیتس به تنهایی میتونه ظرف ۱۰ سال تمام بدهی آمریکا را بازپرداخت کنه!

۴- اون میتونه نفری ۱۵ دلار به همه جمعیت جهان بده و باز هم ۵ میلیون دلار در جیبش باقی خواهد ماند!

۵- اگر مایکل جردن یعنی گرانترین ورزشکار آمریکایی هیچ غذا و آبی نخوره و همه ۳۰ میلیون دلار درامد سالانه اش رو پس انداز کنه، ۲۲۷ سال طول خواهد کشید تا به ثروتمندی بیل گیتس بشه!

۶- اگر بیل گیتس رو به صورت یک کشور تصور کنیم، ۳۷ مین کشور ثروتمند جهان میشه! یا به تنهایی درامدی برابر سیزدهمین کمپانی عظیم آمریکایی خواهد داشت، حتی بیشتر از آی بی ام!

۷- اگر همه ثروت بیل گیتس رو تبدیل به یک دلاری کنیم ، میشه جاده ای از ماه تا زمین باهاش کشید که ۱۴ بار رفته و برگشته! ولی ساخت این جاده، ۱۴۰۰ سال طول خواهد کشید و ۷۱۳ بوئینگ ۷۴۷ باید برای جابجایی این پول ها پرواز کنند.

۸- اگر فرض رو بر این بگیریم که بیل گیتس ۳۵ سال دیگه هم زنده خواهد بود، میتونه روزی ۷۸/۶ میلیون دلار خرج کنه قبل از اینکه به بهشت بره!

۹- اما اگر کاربران ویندوزهای مایکروسافت بتونن بابت هرباری که کامپیوترشون هنگ میکنه، یک دلار از بیل گیتس خسارت بگیرن، وی تنها در ۳ سال ورشکست خواهد شد! حالا ببین چه خبره؟ 



یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 23:52 ::  نويسنده : Amir

  کینگستون نسخه جدیدی از رم های HyperX خود را رونمایی کرد. Beast نام سری جدید رم های هایپر ایکس کینگستون است که در کنار سری Predator قرار است به جذب کاربرانی بپردازند که در کنار ظرفیت و کارایی بالا، به دنبال ظاهر جذاب هستند. این رم در اندازه های ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و کیت های شامل دو، چهار یا هشت ماژول عرضه خواهد شد.

دامنه سرعت این رم ها از ۱۶۰۰ تا ۲۴۰۰ مگاهرتز است. کینگستون می گوید: «با طراحی جذاب و سلطه جوی بدنه تبادل گرمایی، هایپر ایکس Beast ویژه بازی خورهای حرفه ای، دوستداران مدل های مختلف کامپیوترهای شخصی، تولید کنندگان محتوا و گیک های اهل اورکلاک است که می خواهند کارایی بالای سخت افزار را با طراحی ابتکاری همراه کنند.»



 اکران فیلم ابرمرد جهان رایانه‎ای "استیو جابز" تا سه ماه دیگر...

شرکت سازنده‎ی فیلم " JOBS" که زندگی بنیانگذار شرکت "اپل" را به تصویر می کشد، اعلام کرد: ساخته‎ی خود را برای نخستین بار پس از گذشت یک سال از درگذشت استیو جابز در ماه آوریل آینده اکران خواهد کرد.

به گزارش سیتنا "citna.ir" به نقل از شبکه‎ی العربیه، این فیلم داستان زندگی جابز از دوران نوجوانی در سال 1971 تا تاسیس شرکت "اپل" و نیز شرکت های " NeXT" و "Pixar" در سال 2000 را روایت می‎کند.

فیلمبرداری این اثر سینمایی که در ژانر بیوگرافی ساخته شده کلا در ژوئن گذشته در منزل اصلی خانواده این ابرمرد جهان رایانه‎ای آغاز شد و در آن هنگام برخی از عکس‎های مراحل تولید فیلم با بازیگری "اشتون کوچر" در نقش استیو جابز منتشر شد.

در این فیلم بازیگران دیگری همچون "متیو مودین" در نقش "جان اسکولی" مدیر اجرایی سابق شرکت "اپل" و"جاش گد" در نقش "استیو وازنیاک" همکار جابز و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل بازی می‎کنند.

استیو جابز متولد سال 1955 میلادی است. پدر وی عبدالفتاح الجندلی سوری تبار است. پس از به دنیا آمدن جابز یک خانواده‎ی آمریکایی او را به پسر خواندگی خود قبول کرد.

جابز که در کالیفرنیا دیده به جهان گشود به تحصیلات خود در این شهر ادامه داد و در سال 1976 با مشارکت استیو وازنیاک و رونالد وین شرکت اپل را تاسیس کرد.

وی در سن 56 سالگی در اثر بیماری سرطان و یک روز پس از به بازار آمدن "ایفون 4" چشم از جهان فرو بست.



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : Amir

 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : Amir

 تبلت VB737

 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : Amir

  تبلت VB100a pro

 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 2:59 ::  نويسنده : Amir

  تبلت ViewSonic VB735

با سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 خود بهترین شرایط را برای کار با اینترنت در هر زمان و هر مکان برای کاربر خود به همراه دارد.از طریق USB GPRSو یا Wireless به اینترنت متصل شوید و با صفحه ی نمایش 7 اینچ نمایشگر آن آزادانه ایمیل بزنید , با دوستان خود گفتوگو کنید, مطالعه کنید و از فضای وب لذت ببرید.

مشخصات فنی تبلت vb735

 

مدل

ViewSonic VB735

نمایشگر

7 اینچ با رزولوشن 480 × 800

پردازنده

پردازنده پر سرعت 1.2 گیگاهرتز ARM Dual Cash

سیستم عامل

اندروید2.3 با قابلیت ارتقابه اندروید 4

رم داخلی

512 مگابایت DDRIII

عملگر لمسی

لمسی خازنی با حساسیت بالا به 5 نقطه همزمان

سنسور جاذبه

دارد

ظرفیت حافظه داخلی

8 گیگابایت

اسلات حافظه

micro SD با پشتیبانی از ظرفیت 32 گیگابایت

WIFI

دارد، 802.11b/g/n wireless protoco

وب کم

دارد ، برای مکالمه تصویری با کیفیت 0.3 مگاپیکسل

اسپیکر داخلی

دارد

میکروفن داخلی

دارد

میکروفن داخلی

دارد

ورودی و خروجی

MiniUSB2.0 , T-Flash , 3.5mm headphone jack, USB 2

عمر باطری

Built-in 3200mAh battery - چهار ساعت کار مداوم با اینترنت

سایز محصول

197 × 120 × 12 mm

وزن محصول

360 گرم

یکسال گارانتی داتیس

 

قیمت 640/000 تومان

دارای گارانتی یک ماه تعویض و یک سال خدمات پس از فروش.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید از طریق ایمیل pt_ramezani@yahoo.com اقدام نمایید.

 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 2:46 ::  نويسنده : Amir

تبلت  ViewSonic VB737

با سیستم عامل اندروید نسخه 4 خود بهترین شرایط را برای کار با اینترنت در هر زمان و هر مکان برای کاربر خود به همراه دارد.از طریق GPRSاپراتورهای ایرانی و یا Wireless به اینترنت متصل شوید, با دوستان خود گفتوگو کنید, مطالعه کنید و از فضای وب لذت ببرید.7

مشخصات فنی تبلت vb737

 

مدل

ViewSonic VB737

نمایشگر

7 اینچ با رزولوشن 600 × 1024

پردازنده

پردازنده پر سرعت 1.2 گیگاهرتز ARM Dual Cash

سیستم عامل

اندروید4 با قابلیت کامل پشتیبانی از زبان و منوی فارسی

رم داخلی

1گیگابایت DDRIII

عملگر لمسی

لمسی خازنی با حساسیت بالا به 5 نقطه همزمان

سنسور جاذبه

دارد

ظرفیت حافظه داخلی

8 گیگابایت

اسلات حافظه

micro SD با پشتیبانی از ظرفیت 32 گیگابایت

WIFI

دارد، 802.11b/g/n wireless protoco

اسلات سیم کارت

دارد، امکان مکالمه تلفنی،GPRS و SMS

وب کم

دارد ، برای مکالمه تصویری با کیفیت 0.3 مگاپیکسل

اسپیکر داخلی

دارد

میکروفن داخلی

دارد

بلوتوث

دارد نسخه‌ی 2.1 همراه با EDR

میکروفن داخلی

دارد

ورودی و خروجی

MiniUSB2.0 , T-Flash , HDMI , 3.5mm headphone jack

عمر باطری

Built-in 3200mAh battery - چهار ساعت کار مداوم با اینترنت

سایز محصول

197 × 120 × 12 mm

وزن محصول

360 گرم

به همراه هدست رایگان برای تماس های تلفنی

یکسال گارانتی داتیس

 

970/000 تومان 

یک ماه گارانتی تعویض و یک سال خدمات پس از فروش.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید از طریق ایمیل pt_ramezani@yahoo.com اقدام نمایید.



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 2:27 ::  نويسنده : Amir

  تبلت مدل ViewSonicVB100a Pro

با سیستم عامل اندروید نسخه 4 خود بهترین شرایط را برای کار با اینترنت در هر زمان و هر مکان برای کاربر خود به همراه دارد.از طریق USB GPRSو یا Wireless به اینترنت متصل شوید و با صفحه ی نمایش IPS و اندازه 10 اینچ نمایشگر آن آزادانه ایمیل بزنید , با دوستان خود گفتوگو کنید, مطالعه کنید و از فضای وب لذت ببرید.

           

 

مدل

ViewSonic V100a Pro

نمایشگر

10.1 اینچ با رزولوشن 800 × 1280

پردازنده

پردازنده پر سرعت 1.5 گیگاهرتز ARM Dual Core

سیستم عامل

اندروید4 با قابلیت کامل پشتیبانی از زبان و منوی فارسی

رم داخلی

1گیگابایت DDRIII

عملگر لمسی

لمسی خازنی با حساسیت بالا به 10 نقطه همزمان

سنسور جاذبه

دارد

ظرفیت حافظه داخلی

16 گیگابایت

اسلات حافظه

micro SD با پشتیبانی از ظرفیت 32 گیگابایت

WIFI

دارد، 802.11b/g/n wireless protoco

وب کم

دارد ، برای مکالمه تصویری با کیفیت 0.3 مگاپیکسل

دوربین

دارد ، کیفیت 2 مگاپیکسل

اسپیکر داخلی

دارد

میکروفن داخلی

دارد

بلوتوث

دارد نسخه‌ی 4.0 همراه با EDR

میکروفن داخلی

دارد

ورودی و خروجی

MiniUSB2.0 , T-Flash , HDMI , 3.5mm headphone jack

عمر باطری

Built-in 6600mAh battery - هشت ساعت کار مداوم با اینترنت

سایز محصول

257 × 175 × 10.5mm

وزن محصول

630g

به همراه کابل OTG برای ارتباط مستقیم با فلش ، هارد و ...

یکسال گارانتی داتیس

 

قیمت 985/000 تومان 

دارای یک ماه گارانتی تعویض،و یکسال خدمات پس از فروش

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ایمیل pt_ramezani@yahoo.com ارتباط برقرار کنید.

 



دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : Amir

سلام

در این قسمت میخوام چند تا سایت معرفی کنم که خیلی میتونه براتون مفید باشه.

1-www.estekhdamnews.com

این سایت اطلاعات رسمی استخدام های دولتی و آزاد را به شما اطلاع میده تنها کافی در این سایت عضو بشید.

تمامی اخبار استخدامی به ایمیلتون ارسال میشه.

2-www.veyq.ir

برای دانلود کتاب الکترونیکی با فرمت pdf میباشد.با موضوعات متنوع

3-www.androget.com

دانلود بازی های گوشی موبایل برای سیستم عامل اندروید.

4-www.zirnevesht.com

سایتی برای دانلود زیرنویس فیلم.

نکته:دوستان یادتون باشه برای استفاده از زیر نویس کافی فقط هم فیلم و هم زیر نویس یه نام مشترک داشته باشند.

مثال:نام فیلم brave.mkv  نام زیرنویس brave.srt

 

ارتباط با نویسندpt_ramezani@yahoo.com 



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 22:35 ::  نويسنده : Amir

دوستان دوباره سلام

شاید براتون خیلی پیش اومده باشه که در حال دانلود فیلم کلیپ و یا مطلبی باشید و یا کاری براتون پیش اومد باشه و بخواهید به مدت طولانی سیستم ترک کنید یا اصلا بخواهید بخوابید و تنها 2 ساعت به پایان دانلود باقی نمونده باشه...در این مواقع برای جلوگیری از بالا رفتن استهلا ک سیسم ممکن بیدار بمونید تا دانلود به پایان برسه یا کلا بی خیال استهلا ک میشید...در این موقع است که دو راه پیش روتون میذارم:

1-خاموش کردن خودکار کامپیوتر در ویندوز 7 از  این طریق زیر که مورد بحث ما نمی باشد و نیاز به تنظیمات دارد. 

Start/all programs/accessories/system tools/tak scheduler

2-از طریق دانلود نرم افزار بسیار ساده و کم حجم  ولی کاربردی shutdownerX

 

در قسمت اول نرم افزار ساعت.دقیقه و ثانیه ای که میخواهید کامپیوتر خاموش شود را یاداشت میکنید.

نکته:در این قسمت نرم افزار به صورت معکوس میشمارد.مثلا در صورت تنظیم عدد 2 دقیقه کامپیوتر بعد از گذشت 120 ثانیه خودکار خاموش میشود.

در بخش دوم نرم افزار کافیست ساعت دقیقه و ثانیه خاموش شدن سیستم را مشخص کنید.با رسیدن به زمان مشخص شده سیستم خاموش میشود.

 

ارتباط با نویسنده... pt_ramezani@yahoo.com



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : Amir

 

دوستان سلام

یکی از نیازھای افرادی که از گوشی ھای دارای سیستم عامی اندروید استفاده میکنند فعال کردن GPS به
صورت OFFLINE یا بدون اتصال به اینترنت می باشد.

قطعا برای انجام این کار در مغازه ھای موبایل فروشی و امثال آن ھزینه ھای زیادی از شما بابت این کار دریافت
.میکنند
نحوه فعالسازی GPS offlin
 

1- دانلود نرم افزار ورژن MAVERICK 2.1.1
2-اتصال گوشی به کامپیوتر و نصب نرم افزار در گوشی.
 

نکته:دقت داشته باشید که نرم افزار GPS STATUS را ھم باید دانلود و در گوشی نصب کنید.
3-بعد از نصب نرم افزار در بخش منوی sd کارت موبایلتون پوشه ای به نام Maverick ایجاد شده است.

اگر چنین پوشه ای نبود آن را به صورت دستی ایجاد کنید.

4-دقت کنید پوشه های ایجاد شده باید به این صورت در مسیر sdcard شما ایجاد شده باشد.با رعایت دقیق

کوچک وبزرگی حروف.Maverick\tiles\GoogleMaps

5-حالا باید نقشه دانلود شده شهر مورد نظر را در فولدر GoogleMaps کپی کنید و گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.

6-حال وارد نرم افزار شوید دکمه منو را زده رو کلید maps کلیک کنید.

7-در منوی ظاهر شده آخرین گزینه maps & atiasesرا بزنید.

حال وارد منوی sd کارت خود شده اید در این قسمت روی گزینه GoogleMaps کلیک کنید.

در نهایت کافی gps گوشی خود را روشن کنید و از این فناوری بی نهایت کاربردی نهایت لذت و استفاد را ببرید.

ارتباط با نویسنده... pt_ramezani@yahoo.com
 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 356911
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2