اطلاعات کاربردی
 
 
یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, :: 6:19 ::  نويسنده : Amir

 آیا می دانستید با صندوق های چوبی میوه می توانید یك میز بسیار زیبا درست كنید این كار با كمی خلاقیت امكان پذیر است 



سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : Amir

 



دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : Amir

 

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است. 

اگر واقعا می خواهید در زندگیتان تغییری ایجاد کنید باید ابتدا ذهن و افکارتان را تغییر دهید و آن را از هر نوع تفکر آزاردهنده ای که شما را به عقب می راند پاک کنید. در این مطلب جملاتی گردآوری شده که به شما کمک می کنند بتوانید ذهنتان را آزاد کرده و تغییرات دلخواهیتان را در زندگی ایجاد کنید.

1- شما ساخته شده اید که فقط یک انسان باشید، انسانی که خودتان تصمیم گرفته اید باشید.

2- کارهای خوب انجام دهید و احساس خوبی داشته باشید، کارهای بد انجام دهید و احساس بدی داشته باشید، این قانون ساده زندگی است.

3- شما همانی هستید که امروز انجام می دهید نه آنی که تصمیم دارید فردا انجام دهید.

4- همه ما تصمیم می گیریم اما در نهایت تصمیم ها ما را می سازند.

5- آنچه می تواند تغییرات اساسی ایجاد کند کاری نیست که شما گاهی انجام می دهید، بلکه کارهایی که طبق برنامه انجام می دهید و قانون دارند می توانند تغییر ایجاد کنند.

6- با خودتان صادق باشید، هرگز خودتان را به خاطر کارهایی که انجام داده اید و احساس خوبی به آنها داشته اید سرزنش نکنید.

7- کاری را که اطمینان دارید درست است انجام دهید.

8- تا زمانی که از خودتان راضی نباشید هیچ مقدار پولی نمی تواند شما را خوشحال کند.

9- اگر در قلبتان احساس آرامش می کنید مطمئن باشید که کار درستی انجام داده اید.

...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : Amir

 دوستان بعد از استقبال شما عزیزان از وبلاگم تصمیم گرفتم تا سایتی را مشابه وبلاگم افتتاح کنم .

 

کلیک کنید http://worldinfo.ir/ 



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : Amir

 این مدل پرتوتایپ یکی از نادرترین خودروهای  لامبورگینی است که قرار است توسط مالک فرانسویش با قیمتی حدود ۲٫۱ میلیون دلار در یک حراجی به فروش برسد. پرگونتا در اسپانیایی به معنای سوال است این خودرو به طور قطع بخش مهمی از تاریخچه لامبورگینی را تشکیل می دهد و سوال های زیادی را در ذهن علاقمندان ایجاد خواهد کرد .

این خودرو در سال ۱۹۹۸ و پیش از این که آئودی مالک لامبورگینی شود توسط یک استودیوی ایتالیایی با نام  Heuliez-Torino طراحی شد . در زمان تولد این گاو نادر ، لامبورگینی یکی از آشفته ترین دوران فعالیتش را سپری می کرد .

به سال ۱۹۹۴ برمی گردیم زمانی که کرایسلر ....




ادامه مطلب ...


شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : Amir

 تیراژ ۲۴- ادل انرسن پس از تولد پسرش بسیار هیجان زده بود بااین حال شاهد این بود که کودکش “میلا” زمان زیادی از روز را میخوابد. ادل همیشه به این موضوع فکرمی کرد که فرزندش چه رویایی می بیند. ترکیب این حس مادرانه با ابتکاری که ادل داشت باعث شد تا از میلا در وضعیت های مختلف در حالت خواب عکس بگیرد و با نقاشی هایی زیبا رویاهای کودکش را به تصویر بکشد. ادل این مجموعه را”وقتی فرزندم خواب می بیند” نامید. این تصاویر در اینترنت طرفداران زیادی پیدا کرده و میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی جهان به اشتراک گذاشته شده است.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : Amir

 تیراژ ۲۴- تبلت جدید ۸٫۹ اینچی کیندل فایر آمازون هم اکنون در سایت آمازون در انگلیس با قیمت ۲۲۹ یورو در دسترس قرار گرفته است. این نسخه از تبلت های کیندل فایر در اکتبر ۲۰۱۲ در آمریکا در معرض فروش قرار گرفته بود اما همزمان با فروش این نسخه، نسخه ۷ اینچی در انگلیس در دسترس بود.

این تبلت های ۸٫۹ اینچی دارای صفحه نمایش ۱۹۲۰*۱۲۰۰ و وضوح تصویر ۲۵۴dpi هستند. این تبلت که دارای wifi است، از ۳g یا ۴g بی بهره است. گفته شده این تبلت ۱۰ ساعت شارژ باتری را حفظ میکند اما آمازون اشاره ای نکرده که در این ۱۰ ساعت چه استفاده ای میتوان از این تبلت کرد! کیندل فایر ۸٫۹ دارای حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابات در بازار موجود است که نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳۰ یورو گران تر است.

 



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : Amir

 آسیبی که کفش پاشنه بلند به پای خانم ها وارد می کند و آن ها از این آسیب ها بی خبر هستند ولی با این حال بازم خانم ها ...

 



جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : Amir

 

به نقل از میل آنلاین : جشنواره ” جانی انگلیش پرمیر” امروز در لندن افتتاح شد و مهمانان ویژه ای داشت مثل خانواده مستر بین ، شاید.....



ادامه مطلب ...


جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : Amir

 روزنامه تماشا: علی سرتیپی تهیه کننده فیلم سینمایی «شهر موش های ۲» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران درخصوص شروع زمان فیلمبرداری گفت: «امیدواریم تا پایان خرداد فیلمبرداری را آغاز کنیم و در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم.

چیزی نزدیک به سه ماه از شروع پیش تولید «شهر موش های ۲» می گذرد و اکنون روی عروسک ها و فضای دکور کار می کنیم.» سرتیپی با اشاره به فضای دکور این فیلم سینمایی گفت: «یک فضای ۱۰ هزار متری را برای دکور «شهر موش های ۲» اختصاص داده ایم که ....



ادامه مطلب ...


جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : Amir

 

درست کردن شکلات با تکه های میوه ، راه بسیار خوبی برای تفریح ، درمان افسردگی و شیرین کردن خاطرات خواهد بود. اگر شما عاشق شیرینی و شکلات هستید پس ….

کار خیلی آسان است ، فرایند کاملاً مستقیم ، تکه های میوه مانند کیوی ، توت فرنگی و … را به اندازه های مناسب برش دهید.

چوب بستی را در آن فرو کنید ، آنها را مدتی در فریزر بگذارید تا قوام بگیرند ، مواد شکلات را مانند کاکائو ، روغن نارگیل و … را خوب ذوب کنید و هم بزنید ، سپس کمی صبر کنید تا کمی خنک شده و سفت شود.

تکه های آماده میوه را از فریزر در آورده و در مواد شکلات غوطه ور کنید. باز هم کمی صبر تا شکلات به میوه بچسبد می توانید در یخچال یا هوای نسبتاً خنک این فرآیند را بدست آورید ، نوش جان …

نکته : میوه های دیگر مثل سیب ، آناناس و … را هم امتحان کنید



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : Amir

 زن مصنوعی چینی چه ویژگی هایی دارد ؟

تصورش برای خیلی‌ها سخت و غیر قابل باور است، تولید‌‌ زن مصنوعی که شباهتی بیش از ۹۰ د‌‌رصد‌‌ به زنان د‌‌ارد‌‌ و می‌تواند‌‌ تهد‌‌ید‌‌ی برای فرهنگ و اخلاق د‌‌ر جامعه باشد‌‌. تولید‌‌ی چینی که اگرچه پایش به جامعه ایرانی باز نشد‌‌ه اما تا بیخ گوش ما و کشورهای حوزه خلیج فارس، آمد‌‌ه است و با نگاهی به موج کالاهای قاچاق د‌‌ر کشور، انتظار د‌‌ید‌‌ن زن مصنوعی د‌‌ر کشور د‌‌ور از انتظار نیست.

چینی‌ها پس از پیشی گرفتن د‌‌ر ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب د‌‌رآمد‌‌ بیشتر و زیر سوال برد‌‌ن ارزش‌های والای انسانی اقد‌‌ام به تولید‌‌ زن و مرد‌‌ مصنوعی کرد‌‌ه اند‌‌ که می‌تواند‌‌ همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام د‌‌هد‌‌ و البته د‌‌ر حال توزیع د‌‌ر بازارهای د‌‌نیا، به ویژه کشورهای اسلامی است.

یک سایت چینی د‌‌ر مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید‌‌ کنند‌‌ه این عروسک‌های انسان نما گفت: هد‌‌ف ما سازند‌‌گان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است، به‌خصوص جوانان بعضی کشورها که د‌‌ر محد‌‌ود‌‌یت به سر می‌برند‌‌!

 

 

این محصول ضد‌‌ انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان د‌‌ر هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م است.زن مصنوعی که چینی‌ها د‌‌ر چند‌‌ ماهه اخیر ساخته اند‌‌ می‌تواند‌‌ هر کارى را براى صاحب خود‌‌ انجام د‌‌هد‌‌ به گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی جد‌‌ید‌‌ بر عروسک‌های مشابه پیشین این امتیاز را د‌‌ارد‌‌ که تا ۹۹د‌‌رصد‌‌ شبیه زن‌های معمولی است. د‌‌ر ساخت اعضای بد‌‌ن این انسان مصنوعی از ماد‌‌ه سیلیکون که قابلیت ارتجاعی د‌‌ارد‌‌ استفاد‌‌ه شد‌‌ه و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزد‌‌یک است.



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : Amir

 با حذف رئال مادرید و بارسلون در 4 خرداد فینالی کاملا آلمانی برگزار خواهد شد.



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : Amir

 لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی : بارسلونا – بایرن مونیخ

حذف سنگین بارسلونا در مقابل بایرن

3-0

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : Amir

 ششمین فستیوال فیلم ابوظبی، در فاصله‌ی روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر با نمایش ۸۱ فیلم بلند، ۸۴ فیلم کوتاه، ۸ اکران اول و ۱۹ جایزه برگزار شد که در این میان سینمای ایران نیز موفق شد جایزه‌ی بهترین فیلم (یک خانواده محترم) و بهترین بازیگر زن (گلشیفته فراهانی) را در بخش «افق‌های نو» این جشنواره کسب کند. هرچند که جایزه‌ی فیلم «یک خانواده محترم» بدون حضور عوامل ایرانی فیلم، به تهیه‌کننده‌ی فرانسوی آن اهدا شد، اما گلشیفته فراهانی، بازیگر بین‌المللی سینمای ایران که مقیم پاریس است، برای دریافت جایزه‌ی خود به روی صحنه رفت. دیگر نماینده‌ی ایران در این فستیوال، نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده بود که در هیات داوران جشنواره حضور پررنگی داشت.

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : Amir

 روزگارنو: احمقانه ترین مدل کیف از طراح مارک معروف شانل در دستان مادر کیم کارداشیان



یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : Amir

 این روزها مدل دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی با رییس جمهور زن کره جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.

 

ثروتمند ترین مرد عالم آی تی، در دیدار با “های پارک” در حالی که دست چپ خود را در جیب نگه داشته بود، با وی دست داد و این موضوع سوژه داغ رسانه ها شد.

در نگاه اول رسانه های کره ای این حرکت بیل گیتس را توهین تلقی کرده و آنرا خارج از ادب و نزاکت دانستند.

رسانه های غربی نیز نوشتند بیل گیتس موفق به مدیریت توهین به تمام کره جنوبی ها با گستاخی و شکستن قوانین سخت گیرانه و نانوشته این کشور، شده است. چنین نوع دست دادن در ادبیات کره، بسیار توهین آمیز بوده و قابل بخشش نیست. از سوی دیگر هر کسی این مدلی دست دهد...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 7:22 ::  نويسنده : Amir

 

در يک بازي ديگر از هفته سي و سوم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال اتلتيک بيلبائو در ورزشگاه خانگي خود سن مامس ميزبان بارسلونا بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

 مسي و سانچز در دقايق 67 و 69 براي بارسلونا گلزني کردند و سوسائتا 27 و هررا 90 براي بيلبلئو گلزني کردند.

بارسلونا با اين تساوي 85 امتيازي شد و کماکان در صدر جدول جاي گرفته است و بيلبائو با اين مساوي 37 امتيازي شد.


یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 6:54 ::  نويسنده : Amir

 

یک بازیگر جوان سینما و تلویزیون در انتخابات شورای شهر تهران نامزد شد.

 

براساس مشاهده خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دانیال عبادی بازیگر 31 ساله سینما و تلویزیون برای تکمیل مراحل ثبت نام خود برای کاندیدهای انتخابات شورای شهر تهران به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.

 

بر اساس اطلاعات موجود درباره او در فضای مجازی، عبادی متولد سال....

برای خواندن ادامه مطلب و دیدن بقیه بازیگران کاندید شورای شهر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...



ادامه مطلب ...


شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : Amir

 مناظره

 

ظاهرا دو شاعر در پاسخ به هم شعر گفته اند

خانم ناهید نوری :
به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال من آفرید
خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید !
برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !
مرا شکل طاووس کرد و تورا / شبیه بز و کرگدن آفرید !
به نام خدایی که اعجاز کرد / مرا مثل آهو ختن آفرید
تورا روز اول به همراه من / رها در بهشت عدن آفرید
ولی بعداً آمد و از روی لطف / مرا بی کس و بی وطن آفرید
خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید !
وزیر و وکیل و رئیس ات نمود / مرا خانه داری خفن آفرید
برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب / شراره ، پری ، نسترن آفرید
برای من اما فقط یک نفر / "براد پیت من" را" حَسَنْ" آفرید !
برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید
به نام خدایی که سهم تو را / مساوی تر از سهم من آفرید
پاسخ دندان شکن از نادر جدیدی :
به ‌نام خداوند مردآفرین / که بر حسن صنعش هزار آفرین
خدایی که از گِل مرا خلق کرد / چنین عاقل و بالغ و نازنین
خدایی که مردی چو من آفرید / و شد نام وی احسن‌الخالقین
پس از آفرینش به من هدیه داد / مکانی درون بهشت برین
خدایی که از بس مرا خوب ساخت / ندارم نیازی به لاک، همچنین
رژ و ریمل و خط چشم و کرم / تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین
دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست / نه کار پزشک و پروتز، همین !
نداده مرا عشوه و مکر و ناز / نداده دم مشک من اشک و فین!
مرا ساده و بی‌ریا آفرید / جدا از حسادت و بی‌خشم و کین
زنی از همین سادگی سود برد / به من گفت از آن سیب قرمز بچین
من ساده چیدم از آن تک‌ درخت / و دادم به او سیب چون انگبین
چو وارد نبودم به دوز و کلک / من افتادم از آسمان بر زمین
و البته در این مرا پند بود / که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین
تو حرف زنان را از آن گوش گیر / و بیرون بده حرفشان را از این
که زن از همان بدو پیدایش‌ات / نشسته مداوم تو را در کمین
 



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : Amir

 

 

به گزارش فوتبال آنلاين  پس از آن كه منچستر يونايتد با هتريك فان پرسي مقابل آستون ويلا پيروز شدند و قهرماني فصل را از آن خود كردند ، پاتريس اورا با برداشتن دست پلاستيكي كه توسط هواداران به زمين افتاده بود سرگرمي را ايجاد كرد.

لازم به ذكر است 2 روز گذشته لوئيز سوارز با گاز گرفتن بازوي حريفش ايوانوويچ جنجالي را به راه انداخت كه اكنون اين كار او سوژه دست هواداران و حتي جامعه فوتبال شده است.



ادامه مطلب ...


 به گزارش فوتبال آنلاین در جريان ديدار چلسي مقابل ليورپول لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول در محوطه جریمه چلسی بازوی ایوانوویچ مدافع آبی‌های لندن را گاز گرفت و دو بازیکن با هم درگیر شدند.

سوارز پس از انجام اين حركت غير ورزشي عذر خواهي كرد و گفت: از ايوانوويچ و جامعه ورزشي معذرت مي خواهم و بخاطر اين كارم متاسفم.

بقیه عکسها  و مطالب در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : Amir

 



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:10 ::  نويسنده : Amir

 

بارسلونا0-بایرن4

تکرار شکست تلخ بارسلونا برای  رئال 

 دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / تكرار شب تلخ بارسا اين بار براي رئال

گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئالی ها هم مثل بارسایی ها در بازی با یک تیم آلمانی 4 گل خوردند تا شانس کمی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. 

شب گذشته بارسلونا با نتیجه 4 بر صفر به بایرن مونیخ.....



ادامه مطلب ...


جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : Amir

 تاریخ آخرین بروزرسانی قیمتها : 3 اردیبهشت ماه 1392 - 10:14

Nokia

Nokia Lumia 720 1,270,000
Nokia Lumia 610 670,000
Nokia N8 1,100,000
Nokia Asha 310 360,000
Nokia Lumia 820 1,440,000
Nokia Lumia 620 930,000
Nokia C2-01 230,000
Nokia C2-02 250,000
Nokia Asha 205 203,000
Nokia Asha 202 222,000
Nokia Asha 200 228,000
Nokia 112 150,000
Nokia 110 137,000
Nokia 101 93,000
Nokia 100 74,000
Nokia 701 685,000
Nokia 603 500,000
Nokia 500 410,000
Nokia Asha 311 350,000
Nokia Asha 310 342,000
Nokia Asha 309 305,000
Nokia Asha 308 305,000
Nokia Asha 306 255,000
Nokia Asha 305 235,000
Nokia Asha 303 393,000
Nokia 206 225,000
Nokia Asha 300 325,000
Nokia Asha 308 315,000
 



ادامه مطلب ...


جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:30 ::  نويسنده : Amir

 

 

 The Best Practice Ever

  

Shannon loves basketball. She loves everything about basketball. Shannon always looks forward to basketball practice. She enjoys the workout. She enjoys the competition. She enjoys the time with her teammates. 

Coach always starts practice the same way. They run ten laps around the gym and then stretch out. They then practice shots. (Shannon usually sinks most of hers!)  

Then the coach introduces new drills. Then they practice the plays they use in games. 

Shannon concentrates and does her best. She works hard, and her teammates appreciate her for it. She always has a positive attitude and encourages her teammates to work harder and do their best

But today, Shannon twists her ankle and falls down. She cries out in pain, which is unusual for Shannon. She rarely cries. Everyone rushes over to see if she is okay.  

One of her teammates runs to get ice for her ankle. (Ice helps with the swelling.) The others help her off the court and she sits down to rest.  

The coach asks Shannon if she is okay. She says, "I am fine. Ankles heal." 

The coach shakes her head. "Shannon," she says, "As usual, I am impressed with your attitude and team spirit. In honor of Shannon, we should all go get ice cream!" 

So, the whole team climbs aboard the school bus and the coach takes them all out for ice cream

As she licks her mint chocolate chip ice cream cone, Shannon says, "Today, I love basketball practice more than ever!" 

THE END



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : Amir

 A Secret Talent

  

Eve is excited to go to her first Dylan Wyman concert in New York. Dylan Wyman is Eve's favorite singer. In fact, Eve tells her mother Jeannine, Dylan Wyman is her favorite person!  

When they are about halfway to New York, Jeannine hears a weird noise. "Oh no," she says, realizing that they have a flat tire. 

There isn't much room on the side of the road, but Jeannine pulls the car over and climbs out. Sure enough, their right rear tire is completely flat. 

Jeanine opens the trunk to get the jack and the spare tire. Traffic continues to whiz by at seventy miles per hour. 

"Mom, are we going to die?" Eve asks. She is really scared. 

"Don't worry honey, I'll be quick," Jeannine says as she starts to jack up the car. 

"Wow Mom, how do you know how to do this?" Eve is shocked at her mother's secret talent. 

Then Jeannine takes off the flat tire.  

"Wow Mom, how do you know how to do that?" Eve asks in wonder. 

Jeannine just laughs. Then she puts the spare tire on. Eve says, "Mom, who are you?

The entire tire change takes only 10 minutes. They both climb back into the car and Jeannine says, "I'm so sorry honey, but we can't drive all the way to Albany on this spare tire. We're going to have to stop and buy a new tire. We might be late for your concert."

 "That's okay, Mom," Eve says, "You're my favorite person now!

THE END



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : Amir

 

 

Act like the Others


Jack and Lydia are on holiday in France with their friends, Mike and Anna   

Mike loves to visit historical buildings. Jack agrees to sightsee some historical buildings with him  

Lydia and Anna decide to shop in the city. "See you boys when we get back!" the girls shout. 

In the village Jack and Mike see a beautiful old church, but when they enter the church, a service is already in progress 

"Shh! Just sit quietly, so that we don't stand out. And act like the others!" Mike whispers.  

Since they don't really know French, Jack and Mike quietly sit down. During the service, they stand, kneel and sit to follow what the rest of the crowd do

"I hope we blend in and don't look like tourists!" Mike tells Jack. 

At one point, the priest makes an announcement and the man who sits next to Jack and Mike stands up   

"We should stand up, too!" Jack whispers to Mike. 

So, Jack and Mike stand up with the man. Suddenly, all the people burst into laughter 

After the service, Jack and Mike approach the priest, who speaks English.  

"What's so funny?" Jack asks

With a smile on his face the priest says, "Well boys, there is a new baby born, and it's tradition to ask the father to stand up"  

Jack and Mike look at each other and Mike shakes his head. He smiles and says, "I guess we should understand what people do before we act like the others!"  

THE END



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : Amir

 

 

 

 

 Anniversary Day

 

Chloe and Kevin enjoy going out to Italian restaurants.

They love to eat pasta, share a desert, and have espresso.

Chloe and Kevin’s anniversary is coming up. Kevin wants to plan a night out at an Italian restaurant in town. He calls a restaurant to make a reservation but they have no tables available. He calls another restaurant, but they have no availability either.

Kevin thinks and paces around the house. He knows that Chloe loves Italian food more than anything else. He knows that nothing makes her happier. But the only two Italian places in town are too busy.

Kevin has an idea. What if he cooks Chloe a homemade Italian meal? Kevin pictures it: he puts down a fancy tablecloth, lights some candles, and plays romantic Italian music. Chloe loves when Kevin makes an effort.

There's only one thing. Kevin isn't a good cook.

In fact, Kevin is a terrible cook. When he tries to make breakfast he burns the eggs, when he tries to make lunch he screws up the salad, when he tries to make dinner even the neighbors smell how bad it is.

Kevin has another idea: if he calls up one of the restaurants before Chloe gets home and orders take-out, he can serve that food instead of his bad cooking!

The day arrives. Chloe is still at work while Kevin orders the food, picks it up, and brings it back home.

As he lays down the place settings, lights the candles and puts the music on, Chloe walks in.

"Happy Anniversary!" Kevin tells Chloe. He shows off their romantic dinner setting, smiling.

Chloe looks confused. "Our anniversary is tomorrow, Kevin."

Kevin pauses, looks at the calendar and realizes she's right. He looks back at her.

"I guess it's always good to practice!" he says.

THE END



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : Amir

 

 

The Pet Shop

 

Cody and his sister April decide they want a dog. They head down to the local pet store and have a look around. 

It is a very small pet store that doesn't have many animals  

The owner of the shop is a nice old man named Mr. Smith. He walks over and greets Cody and April. 

"How can I help you?" he asks     

"We would like to buy a dog," April responds. 

"Ah, well, we are not a big pet shop," Mr. Smith tells her. "So we only have two dogs to choose from" 

They ask Mr. Smith to show them the dogs  

Mr. Smith leads them to the back of store where the two dogs are. One of them is a very big bulldog named Buster. The other is a very tiny chihuahua named Teacup   

April wants Teacup. Cody wants Buster. They walk outside to discuss  

They can’t agree on a dog. April suggests they race home for it. The winner of the race chooses the dog  

Cody agrees, then tells April her shoelace is untied. When April looks down, he runs off and gets a head start. 

Cody runs as hard as he can. He really wants that bulldog. He looks back. April is so far behind he can’t even see her. 

Cody finally gets home. He is tired but he is happy. He knows he is the winner. 

April arrives a few minutes after Cody. She congratulates him. They return to the pet store to purchase Buster the bulldog

However, when they arrive they only see Teacup the Chihuahua

They ask Mr. Smith where Buster is 

Mr. Smith gives the details. He explains that a few minutes after April and Cody leave, two boys walk in and buy the bulldog.  

Cody looks at April, and she holds back a smile. Cody sighs. He turns back to Mr. Smith 

"Sometimes you win the race, but not the prize!" Cody smiles sadly. "We’ll take the chihuahua, please." 

THE END

 

 



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : Amir

 بقیه عکیس هارو در ادامه مطلب حتما ببینید...



ادامه مطلب ...


جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : Amir

  "سوتلانا کولوسوا" نقاش 30ساله اهل مسکو ساعات زیادی را در روز به خلق تصاویر خیالی می پردازد. او پنج سال است که نقاشی روی دست را شروع کرده و ابتدا فقط روی دست چپ خود نقاشی می کرد، اما حالا در اماکن عمومی حاضر می شود و دستان دیگران را نیز نقاشی می کند. نقاشی هایی که تنها یک روز عمر دارند و با آب شسته می شوند.

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : Amir

 

برای دیدن بقیه عکسها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : Amir
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : Amir

 

پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن

دست کشیده اید!؟

.

.

.

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

.

.

.

دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر :♥ قلبم ♥

.

.

.

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

.

.

.

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی

با من نجنگ ، من دوست دارم . . .

.

.

.

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:35 ::  نويسنده : Amir

 



سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : Amir

 

به بقیه عکسها در ادامه مطلب توجه کنید....

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 356896
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2