اطلاعات کاربردی
 
 
جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : Amir
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : Amir

 با حذف رئال مادرید و بارسلون در 4 خرداد فینالی کاملا آلمانی برگزار خواهد شد.



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : Amir

 لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی : بارسلونا – بایرن مونیخ

حذف سنگین بارسلونا در مقابل بایرن

3-0

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 7:22 ::  نويسنده : Amir

 

در يک بازي ديگر از هفته سي و سوم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال اتلتيک بيلبائو در ورزشگاه خانگي خود سن مامس ميزبان بارسلونا بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

 مسي و سانچز در دقايق 67 و 69 براي بارسلونا گلزني کردند و سوسائتا 27 و هررا 90 براي بيلبلئو گلزني کردند.

بارسلونا با اين تساوي 85 امتيازي شد و کماکان در صدر جدول جاي گرفته است و بيلبائو با اين مساوي 37 امتيازي شد.


 به گزارش فوتبال آنلاین در جريان ديدار چلسي مقابل ليورپول لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول در محوطه جریمه چلسی بازوی ایوانوویچ مدافع آبی‌های لندن را گاز گرفت و دو بازیکن با هم درگیر شدند.

سوارز پس از انجام اين حركت غير ورزشي عذر خواهي كرد و گفت: از ايوانوويچ و جامعه ورزشي معذرت مي خواهم و بخاطر اين كارم متاسفم.

بقیه عکسها  و مطالب در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : Amir

 



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:10 ::  نويسنده : Amir

 

بارسلونا0-بایرن4

تکرار شکست تلخ بارسلونا برای  رئال 

 دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / تكرار شب تلخ بارسا اين بار براي رئال

گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئالی ها هم مثل بارسایی ها در بازی با یک تیم آلمانی 4 گل خوردند تا شانس کمی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. 

شب گذشته بارسلونا با نتیجه 4 بر صفر به بایرن مونیخ.....



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : Amir
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : Amir

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا شانس بارسلونا و رئال‌مادريد را براي صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا بيشتر از نمايندگان آلمان دانست. دل‌بوسکه با اين حال کار سختي را براي اسپانيايي‌ها پيش‌بيني کرد.

 

دور نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه آينده آغاز خواهد شد و نمايندگان دو کشور اسپانيا و آلمان برابر هم صف‌آرايي خواهند کرد.

به گزارش ايسنا،ويسنته دل‌بوسکه، سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا از کار سخت بارسلونا و رئال‌مادريد برابر نمايندگان آلمان خبر داد. دل‌بوسکه در گفت‌وگويي که با روزنامه "بيلد" آلمان داشت، شانس رئال‌مادريد را براي صعود به فينال بيشتر دانست، با اين حال به ستايش از بوروسيادورتموند پرداخت و گفت: موفقيت دورتموند در فصل جاري مرا شگفت زده نکرد؛ چرا که اين تيم همچون سه تيم ديگر شايسته حضور در اين مرحله است. بايد خوشحال باشيم چرا که بازي‌هاي زيبايي را پيش‌رو داريم. شاگردان يورگن کلوپ زيبا بازي مي‌کنند. آنها تيمي قوي هستند به ويژه در خط حمله بازيکنان خوبي را در اختيار دارند. بازيکنان رئال بايد برابر اين تيم هوشيار باشند.

دل‌بوسکه که با تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان يورو 2012 و جام‌جهاني 2010 آفريقاي جنوبي شد، کار بارسلونا را در برابر بايرن‌مونيخ بسيار سخت توصيف کرد و گفت: بارسلونا هم ديدار بسيار سختي را پيش‌رو دارد. بايرن‌مونيخ تيم بسيار خوبي است و مربي باتجربه‌اي چون هاينکس را روي نيمکت دارد. آنها فصل بسيار خوبي را پشت را سر مي‌گذارند و نتايج اين تيم گوياي همه چيز است. معتقدم که رئال‌مادريد و بارسلونا شانس بيشتري براي صعود به فينال دارند با اين حال نمي‌توان چيزي را در فوتبال تضمين کرد.

در فهرست اخير تيم ملي فوتبال اسپانيا نامي از ژاوي مارتينس، هافبک گرانقيمت بايرن به چشم نمي‌خورد و اين تعجب رسانه‌هاي آلماني را به دنبال داشت. دل‌بوسکه درباره اين سوال که چرا اين هافبک اسپانيايي را دعوت نکرده است، گفت: مارتينس را دعوت نکردم؛ چرا که در شرايطي که من مي‌خواهم به سر نمي‌برد. مرا سرزنش کردند که چرا او را به تيم ملي دعوت نکردم. بعضي رسانه‌ها نوشتند که من تنها بازي بايرن‌مونيخ و آرسنال را زير نظر گرفتم و به همين خاطر مارتينس را دعوت نکردم اما اين اصلا درست نيست. بازي‌هاي زيادي از شاگردان هاينکس را ديده‌ام. به هر حال مارتينس از بازيکنان خوب اسپانيا است.



یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : Amir

 

 

دویدن ورزش ساده است که نیاز به امکانات زیادی ندارد، انجام آن تنها نیاز به اراده و پشتکار دارد. انجام مداوم این ورزش فواید بسیاری برای سلامتی به همراه دارد.

جام کشکول؛ پایگاه اینترنتی انرژیکا، فایده اصلی و مهم دویدن را برشمرده است. می‌دانیم که ورزش برای سلامتی بسیار مفید است. از میان تمام ورزش‌ها، دویدن یکی از متداول‌ترین آن‌هاست که برای تناسب اندام و قوی‌شدن بدن توصیه شده است. آشنایی با فواید این رشته شاید به تنهایی گویای این باشد که چرا دوومیدانی را مادر ورزش‌ها نامیده‌اند.

دویدن 10 فایده مهم برای سلامتی دارد:
 


1- وزن بدن را کنترل می‌کند

خیلی از افراد برای کنترل وزن بدن‌شان می‌دوند. هنگامی که می‌دوید کالری‌های ذخیره شده در بدن را می‌سوزانید بدین ترتیب چربی‌های بدن برای جبران انرژی از دست رفته سوزانده می‌شود. دویدن یکی از ورزش‌های موثر در سوزاندن کالری است. یک دونده در هر ساعت حدود 50 کالری می‌سوزاند.
 


2- ساختن ماهیچه‌ و استخوان

رابطه مستقیم بین فعالیت و ساختن استخوان و ماهیچه وجود دارد. با زندگی ساکن از میزان ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن کاسته می‌شود. یکی از راه‌حل‌های این مشکل، دویدن است که تاثیر زیادی بر استخوان و ماهیچه‌ها دارد. دویدن باعث تراکم استخوان می‌شود و ماهیچه‌ها را قوی می‌کند.
 


3- تاثیرات قلبی عروقی و خونی

با دویدن ضربان قلب منظم‌تر می‌شود و فشار خون کاهش می‌یابد. همچنین دویدن میزان کلسترول خون را کاهش می‌دهد و احتمال لخته شدن خون در رگ‌ها و حملات قلبی را کم می‌کند.
 


4- کاهش استرس

دویدن استرس را کاهش می‌دهد و احساس عصبانیت و نارضایتی را کم می‌کنند. دویدن به مدت طلواین باعث می‌شود نگرانی‌های خود را فراموش کنید و آرام‌تر شوید. دویدن باعث مثبت‌گرایی و خوش‌اخلاقی می‌شود.
 


5- بالابردن اعتماد به نفس

افرادی که می‌دوند، اعتماد به نفس بالاتری دارند. با کم کردن وزن، افزایش حجم ماهیچه‌ها و سالم‌تر شدن، اعتماد به نقس نیز افزایش می‌یابد.دویدن به طور مداوم احساس بهتری نسبت به خودتان را ایجاد می‌کند.
 


6- کند شدن روند پیری

همان طور که اشاره شد، دویدن باعث محکم‌تر شدن ساختمان عضلانی و استخوانی بدن می‌شود. بدین شکل بدن در برابر بیماری‌ها مقاوم‌تر می‌شود و دیرتر نشانه‌های پیری مشاهده می‌شوند.
 


7- افزایش اراده

دویدن به طور مداوم آسان نیست. به همین دلیل خیلی از افراد پس از مدتی دویدن، این عادت را کنار می‌گذارند. با ادامه دویدن و غالب شدن بر تنبلی، اراده افزایش می‌یابد.



8- بالا رفتن ایمنی بدن

دویدن میزان گلبول‌های سفید خون را افزایش می‌دهد. این گلبول‌ها برای ایمنی بدن ضروری هستند. همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه دیابت و پوکی استخوان می‌شود.
 


9- بالا رفتن هماهنگی بدن

با وجود اینکه دویدن ورزش ساده است، هماهنگی اعضای بدن را زیاد می‌کند. به خصوص اگر این دویدن در زمینی با موانع کوچک انجام شود.
 


10- خواب بهتر

اینکه چه قدرت و چطور می‌خوابیم به سلامتی مربوط است. بعد از یک ورزش شدید مانند مانند دویدن بدن شما نیاز به استراحت و تجدید قوا دارد. بعد از دویدن بدن خسته می‌شود و می‌توان خوابی عمیق داشت. دوندگان معمولا سریع‌تر به خواب می‌روند و خواب عمیق‌تری نسبت به افراد عادی دارند.



جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : Amir

 بخش ورزشی سایت یاهو در گزارشی، به تمجید از اقدام شجاعانه یک ورزشکار ایرانی در جلوگیری از غرق شدن پدر و دختر آلمانی پرداخته است.مگی هندریکس نویسنده مطلب، نحوه سقوط این پدر و دختر دختر خردسالش به دریا را توضیح داده و گفتگویی نیز با رضا مددی، ناجی ایرانی دو غریق آلمانی انجام داده است.


پارس ناز:رضا مددی که در سوئد زندگی می کند، ورزش کشتی را در غرب تهران و باشگاه باغ فیض، پایین تر از میدان پونک آغاز کرد. در نوجوانی به سوئد مهاجرت کرد و پس از چندسال حضور در تیم های کشتی آزاد و فرنگی این کشور، به ورزش های رزمی ترکیبی روی آورد و اینک عنوان نخست اروپا در رشته مهیج «میکس مارشال آرتس» (Mixed martial arts ) را در اختیار دارد.

با توجه به اینکه این رشته ورزشی تلفیقی از رشته های مختلف است، سوابق او در کشتی، همچنین شناختش از جوجیتسوی برزیلی تاثیر چشمگیری در موفقیت هایش داشته است.
کوین جکسون، خوئل رومرو و کرم جابر قهرمانان کشتی آزاد و فرنگیالمپیک و جهان از آمریکا، کوبا و مصر، نمونه هایی از قهرمانان کشتی هستند که به این ورزش حرفه ای و پرطرفدار روی آوردند.
 
 
مددی در هفت مسابقه حرفه ای آخر خود پیروز بوده و قهرمانان سرشناسی مثل اوریل گاست از اسپانیا، ریمون یارمان از هلند، کارلو پارتر از برزیل، ریک کلمنتی (آمریکا) و یوسلاندی ایزکوئردو (کوبا) را تسلیم کرده.

شرح حادثه

او در روز حادثه، بر روی قایق موتوری و مشغول گشت و گذار در آب های اطراف استکهلم بود. مربی اش که در ساحل رستوران دارد با او تماس می گیرد و او نیز به لب آب می آید. پیتزا می گیرد و در مجاورت دریا مشغول صرف غذا می شود.پدری با دو کودک خردسال از مقابلش می گذشتند. یکی از دخترها سه یا چهار ساله بود و دیگری کمتر از دو سال. بچه کوچکتر داشت کالسکه اش را هم با خودش می کشید.

آن نقطه خلوت از ساحل را تازگی ها توسعه داده اند و فعلاً خبری از امکانات امدادی و نصب تیوب های نجات دهنده نیست.ناگهان موج بزرگی می آید و کودک را با خودش از روی نرده ها، به داخل آب می کشد. امواج به بتون های ساحل می خوردند و بچه دیده نمی شد.

رضا مددی درباره ادامه ماجرا گفت: «پدرش مسخ شده بود. مثل بقیه آدم هایی که آن حوالی بودند و فقط نگاه می کردند. بلافاصله پریدم توی آب. بچه را از داخل آب پیدا کردم و سریع آوردم بالا. اما در این فاصله، پدر نیز خودش را انداخت توی آب. بلافاصله بچه را رساندم ساحل. دیدم پدرش دارد بین موج شکن ها دست و پا می زند! مجدداً پریدم و او را نیز کشیدم بیرون.»

مددی می گوید کودک چهارساله که صحنه های نا آشنایی دیده بود، از خود بیخود شده و داشت جیغ می زد. مرد هم بهت زده شده و بچه کوچکتر هم بیحال بود. افرادی که آنجا بودند خواستند عکس و فیلم بگیرند اما من اجازه ندادم. گفتم این سوء استفاده از وضعیت خانواده ای است که هیچ کدام در شرایط طبیعی نیستند.

بازتاب رسانه ای

مرد که خود و کودکانش را مجدداً زنده می دید، مددی را در آغوش می گیرد تا از او تشکر کند. رضا می گوید، به او گفتم که این کار در فرهنگ ماست و من کار خاصی نکردم. ما این طوری بزرگ شده ایم و اگر کاری از دستمان بربیاید دریغ نمی کنیم.یکی از خویشاوندان مدیر رستوران که از آمریکا آمده بود، وقتی به نیویورک باز می گردد، مستندات ماجرا را در توئیتر منتشر می کند.
 
UFC اتحادیه جهانی این رشته ورزشی ((Ultimate Fighting Championship نیز به نشر ماجرا می پردازد. این جنبه از ماجرا نیز جالب است که ورزشکارانی که در قفس مبارزه می کنند و با تکنیک های جودو، کاراته، تکواندو، بوکس و کشتی آزاد و فرنگی به کتک زدن حریف مشغولند، خارج از محیط مسابقه، شهروندانی عادی با روحیاتی انسانی هستند که حتی برای نجات همنوع، از به خطر انداختن جان خود هم دریغ نمی کنند.

مددی در کشتی فرنگی سوئد با جیمی ساموئلسون قهرمان کشتی فرنگی جهان همدوره و رقیب بود و پس از تغییر وزن هم با محمد باب الفتح همدوره شد که او نیز قهرمانی سرشناس بود. با این حال با دوبنده تیم ملی سوئد، فرصت حضور در تورنمنت های مهم کشتی فرنگی از جمله جام یادگار امام در ایران را پیدا کرد.مددی اما حالا در این رشته ورزشی، موقعیتی جهانی دارد و طبق اعلام اتحادیه جهانی، سیزدهم اکتبر باید در ریودوژانیرو به مصاف کریستیانو مارسلو از برزیل برود.

او که دو بار پیاپی در جشنواره تربیت بدنی سوئد به عنوان برجسته ترین ورزشکار به انتخاب مردم Folkets pris  برگزیده شده، درباره زلزله اخیر ایران به رادیو فردا گفت: «اینجا بارها از من می پرسند ساکن کجای ایران بوده ای؟ ترک هستی یا کرد هستی یا فارس؟ من فقط می گویم ایرانی هستم. ایرانی هم یعنی خانواده ای متشکل از اقوام مختلف. هیچ چیز باعث نخواهد شد در این خانواده تفرقه ایجاد شود. این زلزله دل مرا هم مثل هر ایرانی دیگری لرزاند. بلافاصله پس از مسابقه ام در برزیل، به ایران می آیم تا به آذربایجان بروم و در مناطق زلزله زده حضور پیدا کنم. هرکاری از دستم بربیاید انجام خواهم داد. چه مالی باشد و چه بیل زدن. این را وظیفه خودم می دانم. 
 
پارس ناز


 وقتی نامزد کریس رونالدو حاضر نشد پیراهن مسی را پاره کند +عکس

شاید او نامزد کریستیانو رونالدو باشد اما «ایرینا شیک» حاضر نشد تا در جنگ تمام نشدنی لیونل مسی و شوهرش دخالت کند. او که به بهانه افتتاح لباس‌های بهاره در مراسمی در شهر آتن یونان حضور یافته بود به صورت ناگهانی با یک خبرنگاران تلویزیونی روبرو می شود که پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا و یک قیچی را در دست دارد. این خبرنگار در جریان مصاحبه با شیک از او درخواست می کند تا آن لباس را پاره کند اما این زن ۲۷ ساله روس کاملا محترمانه و جدا از رقابت رونالدو و مسی از انجام این عمل سر باز می زند. پس از آن نامزد رونالدو که به نظر می رسید از درخواست این خبرنگار کمی دلخور هم شده، قیچی را به او برمی گرداند و به گرفتن عکس یادگاری با دیگران در این مراسم ادامه می دهد.

 

 

منبع:بروزترینها



دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : Amir

رونالدو گفت: اقدام ارتش [رژیم صهیونیستی]اسرائیل در قتل عام فلسطینی ها دلیل امتناع من از مبادله پیراهن با بازیکن تیم این رژیم بود.به گزارش پارس ناز تایید شد کریستیانو رونالدو، بازیساز رئال مادرید، به دلیل اقدام ارتش اسرائیل به قتل مردم فلسطین وی از تعویض پیراهن خود با بازیکنان تیم صهیونیستی، پس از پایان بازی بین 2 تیم از اسرائیل و پرتغال، در ماه مارس، در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، امتناع کرده است.به گزارش "الهداف" الجزایر، وی در رختکن، در این باره به یکی از هم تیمی های خود گفته: "اصولم به من اجازه مبادله پیراهن با قاتلان را نمی دهد.

منبع:پارس ناز



پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : Amir

 

عادل فردوسی پور کیست و چکار می کند ؟ درآمد فردوسی پور چقدر است ؟ برنامه نود چقدر بیننده دارد ؟ تمام این سوالات را می توانید از خواندن این مطلب بدست آورید.

می‌‌گویند دوشنبه شب‌‌ها مصرف برق کشور نسبت به بقیه شب‌‌ها بیش‌‌تر می‌‌شود. تلویزیون‌‌های بیش‌‌تری روشن است و شب پر دردسری برای پدر و مادر‌های دانش‌‌آموزان است تا بچه‌های خود را با دلخوری و ناراحتی به رختخواب ببرند! دوشنبه شب‌ها یک برنامه زنده تلویزیونی به نام ۹۰ پخش می‌شود. برنامه‌ای که همه با نام عادل فردوسی‌پور آن‌را می‌شناسند.


در سال ۲۰۰۹ هفته‌نامه نیویورک او را در فهرست پرقدرت‌ترین افراد در ایران در رده نوزدهم جای می‌دهد. مجله «ورلد ساکر» به او لقب «جان ماتسن ایران» را می‌دهد. جان ماتسن، یکی از بهترین گزارشگرهای فوتبال در انگلستان است که بازی‌های کامپیوتری fifa را هم گزارش می‌کند. «عادل فردوسی‌پور» (!) همین یک کلمه کافیست تا آخر این مطلب را بخوانید…

 * مهندس صنایعی که گزارشگر شد!
دبستان و راهنمایی و دبیرستان را با معدل‌های بالا شوت می‌کند و در رشته مهندسی صنایع دانشگاه شریف قبول می‌شود. به ترم ۶ دانشگاه که می‌رسد با حضور در بخش خارجی روزنامه ابرار ورزشی فعالیت‌های رسانه‌ای خود را کلید می‌زند. تحصیلات دانشگاهی‌اش را با معدل الف به پایان می‌رساند و در همین دانشگاه مشغول به تدریس زبان خارجه به عنوان استاد می‌شود. در همان روزها با قبولی در آزمون گزارشگری صدا و سیما، از روزنامه‌نگاری فاصله می‌گیرد و با گزارش‌های مهیج خود در جام‌جهانی ۹۸ خودش را به همه نشان می‌دهد و از آن به بعد پای ثابت بازی‌های زنده و مهم شد.

* گاف‌هایی به سبک عادل فردوسی‌پور
سوتی‌های عادل فردوسی‌پور کم نیست! شاید ده‌ها و شاید صدها سوتی از او در برنامه زنده ۹۰ دیده باشید! خودش معتقد است بدترین سوتی‌اش را در برنامه «با جام‌جهانی ۲۰۰۲» داده است. آن‌جایی که بعد از ۲ ساعت صحبت با حاج رضایی، هنگام خداحافظی می‌گوید: «از آقای نصیرزاده که ۲ ساعت با ما بودند تشکر می‌کنیم!» خودش معتقد است آن شب کاملا هنگ بوده است!

* دزد بود، مدارکم هست بی‌خیال!
دی ماه ۸۷ بود که منزلش مورد لطف سارقان قرار گرفت. هرچند در مدت زمان بسیار کمی دزدها دستگیر شدند و اظهار ندامت کردند اما جالب است بدانید که این دزدی دوشنبه شب و لحظاتی قبل از اجرای برنامه اتفاق افتاد. او با یکی از دوستانش استودیو را ترک و برای اطمینان از حال همسرش به خانه می‌رود. بعدها دوستش درباره آن شب گفت: «عادل فقط به مدارکش که سر جای‌شان بود نگاهی انداخت و به اموال مسروقه هیچ توجهی نکرد. بعدش هم سریع به استودیو برگشت و بدون آن‌که همکارانش چیزی بفهمند برنامه‌اش را اجرا کرد.»

* اتاق ۶ متری بدون مصاحبه!
با این‌که اتاق کارش در صداوسیما، طبقه پنجم و ۶ متری است، اما هیچ‌گاه در این اتاق با خبرنگار یا رسانه‌ای مصاحبه نکرده است! جالب است بدانید شماره تلفن او هیچ‌گاه تغییر نکرده است اما خیلی کم موفق می‌شوید که با او صحبت کنید و تنها می‌توانید با گذاشتن پیغام صوتی منتظر جواب‌تان باشید.

* نود بدون عادل، میشه یا نمیشه!؟
برنامه ۹۰، چهار بار بدون حضور عادل اجرا شده است. ۲بار را مزدک میرزایی و ۲بار رضا جاودانی از غیبت فردوسی‌پور استفاده کردند و این برنامه را بدون حضور او اجرا کردند.

* گزارش مخفی یک مجله از کلاس‌های زبان استاد فردوسی‌پور!
این مجله در گزارش مخفی خود می‌نویسد: «استاد به موقع سر کلاس می‌آید و چند دقیقه‌ای به خوش‌وبش با دانشجویان اختصاص می‌دهد. چون همه کلاس‌های او در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود معمولا یک ربع از زمان کلاس به صحبت درباره برنامه دیشب و حواشی آن می‌گذرد و بعد درس شروع می‌شود. در هنگام درس کاملا جدی است اما هیچ‌کسی تا حالا عصبانیت او را ندیده است. در زمان کلاس تلفن‌همراهش در حالت بی‌صداست و بعضی از دانشجویان تا آخر کلاس صبر می‌کنند و بعدش دور او حلقه می‌زنند تا یک کمی از پیام‌های صوتی گوشی استادشان را بشنوند!»

* اطلاعات تکمیلی
سال متولد: ۱۰ مهر ۱۳۵۳
محل تولد: رفسنجان
ماشین: زانتیا نوک مدادی، بدون رنگ!
تحصیلات: کارشناسی ‌ارشد صنایع از دانشگاه صنعتی‌شریف مشاغل: روزنامه‌نگار/ مترجم/ استاد دانشگاه/ تهیه کننده/ مجری تلویزیونی / گزارشگر فوتبال
درآمد: طبق آخرین اخبار(!) از صداوسیما یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و از دانشگاه یک میلون ۲۰۰ هزار تومان

 

منبع میهن دی



سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : Amir

 



شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 14:58 ::  نويسنده : Amir

سایت معتبر ورزشی ESPN اقدام به برگزاری نظرسنجی به منظور حذف یکی از رشته‌های ورزشی از بازی‌های المپیک به جای کشتی کرده است.با توجه به حذف کشتی از المپیک 2020، برای حفظ این رشته پرطرفدار اینجا کلیک کنید.

 

لینک نظر سنجی


http://espn.go.com/sportsnation/poll/_/id/4931/wrestling-olympics


علاقمندان برای باقی ماندن کشتی در المپیک باید در قسمت دوم این سایت به کشتی (wrestling)رأی دهند و در قسمت اول به یکی از رشته‌هایی که به جای کشتی ازالمپیک حذف شوند.



شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : Amir

فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان اعلام کرد «روجریو سنی» ۴۰ ساله که از ۲ دهه قبل در خدمت تیم برزیلی است، هم اکنون با ۵۱ گل زده از روی نقطه پنالتی و ۵۵ گل زده در جریان بازی(در مجموع ۱۰۶ گل زده) بهترین سنگربان گلزن طول تاریخ فوتبال باشگاهی جهان به شمار می‌رود. در فهرستی که به همین منظور انتشار یافت، خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه‌ بان اسبق تیم ملی پاراگوئه با ۶۲ گل زده در رتبه دوم قرار گرفت. ضمن آنکه رنه هیگوییتا دروازه‌بان پیشین تیم ملی کلمبیا با ۴۱ گل زده صاحب عنوان سوم است.

فهرست ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان از نظر گلزنی به این شرح است : 

۱- روجریو سنی، برزیل، ۱۰۶ گل زده 

۲-خوزه لوئیس چیلاورت، پاراگوئه، ۶۲ گل زده(بازنشسته شده) 

۳-رنه هیگوییتا، کلمبیا، ۴۱ گل زده(بازنشسته شده) 
 
دوستان این همون دروازبانی که توپ از پشت سر با پا گرفته...تاریخی ترین عکس العمل یه دروازه بان

۴-خورخه کامپوس، مکزیک، ۴۰ گل زده(بازنشسته شده) 

۵-دیمیتار ایوانکوف، بلغارستان، ۴۰ گل زده(وی هنوز فعال است و تمام گل‌های خود را از روی پنالتی زده) 

۶-آنتونی مارتین وگاس، پرو، ۳۹ گل زده 

۷- فرناندو آرتورو کاسترو پاترسون، کاستاریکا، ۳۵ گل زده 

۸- آلوارو میزل آلفارئو، السالوادور، ۳۱ گل زده(بازنشسته شده) 

۹-هانس یورگ بوت،‌ آلمان، ۲۹ گل زده 

۱۰- ونسان انیاما، نیجریه ۲۴ گل زده
 



دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : Amir

 هافبک بارسلونا قراردادش را تا سال ۲۰۱۶ با باشگاه تمدید کرد.

مشرق: ژاوی هرناندس بعد از ظهر امروز قراردادش را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ با بارسلونا تمدید کرد. هافبک بارسلونا از زمانی که تنها ۱۱ سال داشت به کاتالان‌ها پیوست و با حضور در آکادمی لاماسیا با بازیکنانی چون آندرس اینیستا و کارلوس پویول تمرین کرد.
 
 
وی با حضور در ۷۰۰ بازی برای بارسلونا رکورد بیشترین بازی این باشگاه را به خود اختصاص داده است و در ۲۱ سال حضورش در نیوکمپ افتخارات فراوانی از جمله ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۶ قهرمانی در لالیگا را کسب کرده است.

ژاوی همچنین به عنوان سومین بازیکن برتر دنیا در دوره زمانی ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ انتخاب شده است. بازی‌ساز اسپانیایی که فردا ۳۳ ساله می‌شود، از سال ۲۰۰۰ تاکنون نیز پیراهن تیم ملی را بر تن دارد و قهرمانی جام‌ جهانی و جام ملت‌های اروپا را در کارنامه دارد.

منبع: جوونتـــــــرینها


شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : Amir

 

مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو و سوار شدن بر خودروی جدیدیش که برای تولد بیست و هفت سالگی خود خریده ، یعنی لامبورگنی آونتادور 



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : Amir

به گزارش مشرق، سید مهدی رحمتی در بازی با ملوان که دیرتر از بقیه بازیکن ها وارد زمین شده بود، هنگام وارد شدن به زمین چمن صدای قرآن را شنید و به احترام قرآن ایستاد تا تلاوت قرآن تمام شود و سپس به بقیه بازیکنان پیوست.

 



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : Amir

شکیرا

شکیرا خواننده کلمبیایی و همسر جرارد پیکه بازیکن باشگاه بارسلونا ساعت ۲۱٫۳۶ دقیقه دیشب در کلینیک تکنون اولین فرزندش را به دنیا آورد.

پسر شکیرا و پیکه سه کیلو وزن دارد و میلان نام دارد و طبق اعلام اعضای خانواده پیکه و شکیرا هم او و هم مادرش در سلامت کامل هستند.

شکیرا ساعت ۱۸٫۳۰ دقیقه عصر روز سه شنبه در این کلینیک خصوصی در بارسلونا بستری شد

معنای اسم میلان هم «محبوب و مملو از لطف و عشق» در زبان اسلوواک و رومن  است.



سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 21:49 ::  نويسنده : Amir

 پژوهشگران با استفاده از اسکن مغزی، قدرت ضربات مشت رزمی‌کاران را رمزگشایی کرده و دریافتند، شدت و قدرت ضربات مشت، ارتباطی به قدرت عضلانی نداشته و وارد کردن چنین ضرباتی به ساختار سیستم عصبی مغز مرتبط است.بسیاری بر این عقیده هستند که قدرت یک رزمی کار مانند بروس لی به عضلات قوی ورزشکار وابسته است؛ اما تحقیقات جدید نشان می‌ دهد که در حقیقت توانایی عضلات برای وارد کردن چنین ضربات قوی مشت توسط ناحیه‌ای در مغز کنترل می‌شود.

 
پژوهشگران کالج سلطنتی لندن با انجام اسکن مغزی، تفاوت در ساختار عصبی مغز ۱۲ قهرمان کاراته به کمربند مشکی و ۱۴ سال سابقه حرفه ای را با ۱۲ ورزشکار همسال و غیر حرفه‌ای مورد مقایسه قرار دادند.اسکن مغزی بر روی دو گروه، ساختار میکروسکوپی متفاوت را در برخی مناطق مغز نشان می‌دهد و این تفاوت در قشر سفید مغز در بخشی به نام مخچه و قشر پره موتور که مسؤول کنترل حرکات هستند، روی می دهد.

دکتر «اد رابرتز» سرپرست تیم تحقیقاتی تأکید می‌کند: کاراته کاران با کمربند مشکی قادر به انجام حرکات هماهنگ و پی در پی ضربات مشت هستند؛ درحالی که ورزشکاران مبتدی از این توانایی برخوردار نیستند و به نظر می رسد که این توانایی به اتصالات عصبی در مخچه مرتبط است که باعث ایجاد هماهنگی دقیق حرکات دست و تنه می‌شود.نتیجه این پژوهش در مجله Cerebral Cortex منتشر شده است.

منبع:بروز ترینها



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : Amir

  به تازگی مجله GQ  پهرستی از شیک پوش ترین هنرمندهای مرد هالیوود در سال ۲۰۱۲ را چاپ کرده است.

در جایگاه نخست دانیل کریگ، جیمز باند کنونی سینما جهان به چشم می خورد!!!واقعا خوش تیپ تر نبود؟

نفردوم نام ستاره مجموعه فیلم های “مدرسه موسیقی”، زک افرون قرار گرفته است.

دیوید بکهام که همیشه نام او به عنوان شیک پوش ترین مرد جهان عنوان می شد در این فهرست در جایگاه سوم قرار گرفته است!!!

خواننده ی جوان و بدون حاشیه برونو مارس در مکان چهارم قرار گرفته است.

در حالیکه ایوان مک گرگور جذاب و خوشتیپ در جایگاه پنجم این فهرست جای گرفته است...

 



جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 3:8 ::  نويسنده : Amir

 

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، از فصل آینده جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ خواهد شد.
 

او که در سال 2008 جانشین فرانک رایکارد در بارسا شد، در چهار فصلی که در این باشگاه حضور داشت، 14 جام مختلف برای آبی و اناری ها به ارمغان آورد و اکنون قراردادی سه ساله با باشگاه باواریایی امضا کرد.

این در حالی است که به نظر می رسید باشگاه های لیگ برتری شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن او دارند اما گواردیولا راهی بایرن شد و کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن، از این اتفاق اظهار خوشحالی کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما خوشحالیم که توانستیم یک مربی بزرگ مانند گواردیولا را به خدمت بگیریم؛ مربی ای که باشگاه های زیادی به دنبالش بودند.

گواردیولا یکی از موفق ترین مربیان دنیاست و ما مطمئن هستیم که او نه تنها به بایرن، بلکه به فوتبال آلمان کمک خواهد کرد."

 

 



چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : Amir

  آسیا:
1- مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس (ایران)  با 103703 رای
2- سیدمهدی رحمتی از استقلال (ایران) با 79533 رای
3- یاسر القحطانی از العین (عربستان) با 36242 رای
4- محمد نور از الاتحاد (عربستان) با 27499 رای
5- احمد یاسین از اوربرو اس‌کا (عراق) با 13021 رای

اروپا:
1- هنریخ میختاریان از شاختار دونتسک اوکراین (ارمنستان) با 35063 رای
2- ادین ژکو از منچسترسیتی انگلستان (بوسنی) با 17391 رای
3- میروسلاو کلوزه از لاتزیو ایتالیا (آلمان) با 126798 رای
4- برانیسلاو ایوانکویچ از چلسی انگلستان (صربستان) با 11615 رای
5- یوهن کونوپلیانکا از دنیپرو اوکراین (اوکراین) با 8622 رای
6- کریستیانو رونالدو از رئال مادرید اسپانیا (پرتغال) با 8584 رای
7- فرانچسکو توتوی از رم ایتالیا (ایتالیا) با 5238 رای


آمریکای جنوبی:
1- خوآن آرانگو از مونشن‌گلادباخ آلمان(ونزوئلا) با 104297 رای
2- خوزه پائولو گوئه‌ررو از کورنتیانس برزیل (پرو) با 9580 رای
3- جاناتان فابرو از سرو پورتنو (پاراگوئه‌) با 9493 رای
4- لیونل مسی از بارسلونا اسپانیا (آرژانتین) با 4965 رای
5- لئویس والنسیا از منچستریونایتد انگلستان (اکوادور) با 3270 رای

 

منبع خبرگزاری مهر



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 356895
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2