اطلاعات کاربردی
 
 
پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : Amir

 طراحی و ساخت


Xperia Z از یک بدنه شیشه ای بهره می‌برد، یک بدنه شیشه ای کاملا مقاوم و البته بسیار خوش ساخت که هنگام در دست گرفتن آن، کیفیت خوب آن را احساس می‌کنید. به نظر می‌رسد سونی در مورد بدنه این گوشی ریسک نموده و به جای استفاده از یک قاب پشتی پلاستیکی، قاب پشتی گوشی را نیز شیشه ای تولید نموده است. این گوشی در دو طرف بدنه دارای محافظ ژاپنی dragontrail glass هست که 6 برابر مقاومتر از گوریل گلس 2 و دو برابر هم مقاومتر از گوریل گلس 3 است. استفاده از این محافظ بسیارمثبت بوده و گوشی جدید سونی را به یک گوشی زیبا، مقاوم و البته شکیل تبدیل نموده است. اما زیبایی گوشی با قطر بسیار کم آن ، دو چندان می‌شود. قطر این گوشی تنها 7.9 میلی متر است که بسیار عالیست.
این مدل با ابعاد71×139 میلی متر و وزنی معادل 146 گرم باعث شده تا آن‌را یک گوشی کاملا متوازن دانست که در دست احساس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌کند. در سمت راست و بر روی لبه راستی گوشی کلید کنترل صدا و پاور قرار گرفته که در کنار آن‌ها درگاه سیم کارت و بلندگو نیز خیلی خوب جا خوش کرده. در سمت چپ نیز، شکاف microSD قرار دارد. همچنین درگاه microUSB و کانکتور داک نیز در همین سمت تعبیه شده‌اند که البته تمامی درگاه های این گوشی کاملا درزگیری شده تا در مقابل آب مقاوم باشند.
در بالای گوشی نیز جک 3.5 میلی متری هدفون قرار داده شده که مانند مابقی درگاه های گوشی پوشیده شده است. نهایتا در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین، فلاش LED و میکروفون دوم قرار گرفته‌. اما نکته مهم طراحی این مدل، وجود گواهینامه IP57 برای این گوشی می‌باشد. گواهی نامه IP57 این گوشی این نکته را تداعی می‌کند که در مقابل غبار کاملا مقاوم است و در مورد آب نیز در عمق یک متری، مقاومت آن تضمین شده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می‌شود از خروجی‌های گوشی آب به داخل آن نفوذ نکند؟ در جواب باید بگوییم که بله، درپوش‌های پلاستیکی و کاملا چفت شده خروجی‌ها باعث می‌شوند که آب به هیچ وجه از این راه به داخل گوشی نفوذ ننماید. البته در عین استحکام، خارج کردن درپوش‌ها نیز بسیار آسان است. سیم کارت و کارت حافظه هم که در زیر درپوش جایشان کاملا امن است.
صفحه نمایش
صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع خازنی TFT است که دارای رزولوشن بسیار بالای 1920×1080 یا همان FullHD می‌باشد. با وجود ابعاد و رزولوشن آن، تراکم پیکسلی صفحه نمایش عدد بسیار خوب 443ppi را حاصل می‌نماید. در ضمن، این صفحه نمایش قادر است تا 16 میلیون رنگ را نمایش دهد و تا 10 لمس همزمان را نیز درک نماید. سونی بر روی این گوشی از موتور Bravia 2 استفاده کرده است. . همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای قابلیتهای اختصاصی opticontrast و sensor on lens و bravia engine 2 هست. در کنار روشنایی 500 نیت و امکانات دیگر.
 
سخت افزار

اما مغز متفکر این گوشی را یک چیپ Snapdragon S4 Pro ساخت کمپانی Qualcomm به همراه یک پردازنده چهار هسته ای از نوعKrait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد. در ضمن، وظیفه پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز بر عهده یک پردازشگر از نوع Adreno 320 می‌باشد که در کنار 2 گیگابایت حافظه رم، عملکرد بی نقص دستگاه را در تمامی جوانب تضمین می‌نمایند. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایت است که با وجود قابلیت پشتیبانی آن از کارت‌های حافظه microSD، می‌توان تا 32 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود. پس بابت حافظه جهت ذخیره فایل در این گوشی مشکلی نخواهید داشت. در زمانی که همه کمپانی‌ها بالاترین قطعات سخت افزاری را بر روی گوشی‌های خود قرار می‌دهند اصلا عجیب نیست که سونی هم بهترین‌ها را برای گوشی خود استفاده نماید. به هر حال، این مشخصات سخت افزاری یکی از برترین‌ها تا به این تاریخ می‌باشد. اما نتایج تعدادی از تست‌ها نیز به ما نشان داد که عملکرد سخت افزاری این دستگاه بسیار عالیست. در بنچمارک Pi عملکرد Xperia Z از گوشی‌های بزرگی همچون Xperia T، One X Plus، Optimus G و حتی Galaxy Note II بهتر بود. بنچمارک Linpack نیز دیگر آزمایشی بود که نشان داد عملکرد این گوشی از همه گوشی‌های فوق بهتر است. در تست‌های Quadrant، Geekbench، Egypt و BrowserMark نیز این گوشی نشان داد که با یکی از قوی‌ترین گوشی‌های تولید شده تا به امروز مواجه هستیم.
نرم افزار
سیستم عامل موجود بر روی Xperia Z نسخه 4.1.2 یا JellyBean از سیستم عامل موفق اندروید می‌باشد. این باعث می‌گردد که کاربران این گوشی از همه امکانات این سیستم عامل برخوردار باشند، چرا که با وجود سخت افزار مناسب این گوشی، نسخه جدید اندروید نیز بر روی آن وجود دارد. با اینکه یک نسخه جدید تر نیز از اندروید یعنی 4.2 وجود دارد، اما تغییرات آن نسبت به نسخه 4.1 آنقدر ناچیز است که می‌توان از آن چشم پوشی نمود. رابط کاربری نیز همان رابط کاربری ساده و بی آلایش سونی می‌باشد که پیش‌تر بر روی گوشی‌های این کمپانی دیده بودیم. اولین چیزی که ما را به واقع شگفت زده نمود، نحوه آنلاک نمودن گوشی بود که به زیبایی و با کشیدن انگشت از بالا به پایین و یا بالعکس صورت می‌پذیرفت. این رابط کاربری بی شک زیباترین رابط کاربری موجود بر روی گوشی‌های اندرویدی نیست، اما یکی از ساده‌ترین و User Friendly ترین آن‌هاست. همه برنامه های مورد نیاز و پر مصرف‌تر خیلی دم دست و سر راست هستند و دستیابی به آن‌ها به راحتی صورت می‌پذیرد.

 صفحه کلید مجازی این گوشی نیز دست‌خوش تغییراتی گشته است، به شکلی که " نقطه " از روی آن حذف شده و به قسمت متفرقه صفحه کلید منتقل شده است که استفاده از آن مقداری تایپ را کند می‌نماید. البته با دو بار لمس کلید Space می‌توان یک فاصله و یک نقطه تایپ نمود که تا حدودی کاربردیست. همچنین Small Apps که پیش‌تر بر روی Xperia T نیز قرار داشت، بر روی این گوشی نیز قرار دارد. هنگامی که کلید مالتی تسک را انتخاب می‌کنید، علاوه بر لیست آخرین برنامه های اجرا شده، تعدادی برنامه در نوار پایینی وجود دارند (مانند ماشین حساب، دفترچه یادداشت، ...) که با انتخاب آن‌ها، برنامه مورد نظر به صورت کوچک شده اجرا می‌شود و شما می‌توانید همزمان با کارهای دیگر، همیشه این برنامه را بر روی صفحه خود همراه داشته باشید. به طور مثال شما می‌توانید هنگام تماشای ویدئو، برنامه دفترچه یادداشت را به صورت کوچک شده بر روی صفحه خود قرار داده و نوت برداری کنید. با اینکه این قابلیت همه برنامه‌ها را شامل نمی‌شود، اما قابلیتی بسیار به درد بخور است. اما با وجود امکانات مناسب اتصال به اینترنت مانند شبکه پر سرعت 4G، 3G ، Wi-Fi، GPRS و Edge و سخت افزار و صفحه نمایش مناسب دستگاه، مرورگری اینترنت با این گوشی به یک کار لذت بخش تبدیل شده است. سونی بر روی این گوشی به صورت پیش فرض Google Chrome را نیز قرار داده . از دیگر راه های ارتباطی این گوشی می‌توان به نسخه 4 از فناوری بلوتوث، فناوری‌های NFC و DLNA و همچنین امکان اتصال آن به تلویزیون توسط درگاه USB و با کابل MHL اشاره نمود. Xperia Z یک مالتی مدیا پلیر بسیار خوب نیز هست. با وجود صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن، می‌توانید فیلم‌های FullHD خود را در آن نگاه کنید و نهایت لذت را ببرید. در ضمن، همانند همیشه وجود Walkman بر روی آن، باعث می‌گردد که کیفیت پخش موزیک نیز در این گوشی فوق‌العاده باشد. 
دوربین

یکی از بهترین قسمت‌های Xperia Z، دوربین 13 مگاپیکسلی آن با سنسور Exmor RS است. به علاوه به لطف پردازنده بسیار قدرتمند این گوشی، می‌توانید با سرعت بالایی عکاسی کنید. عکس‌ها کنتراست بسیار خوبی دارند و رنگ‌های تولید شده زنده و طبیعی هستند. عکس‌های گرفته شده توسط این دوربین را با عکس‌های گوشی‌هایی مانند Lumia 920، iPhone 5 و Galaxy S III قابل مقایسه است. البته نمی‌توان گفت که به واقع دوربین این گوشی عکس‌های جدیدی را به شما می‌دهد. شاید بتوان در بهترین حالت عکس‌های ثبت شده با دوربین این گوشی را در حد همان 8 مگاپیکسلی ها دانست.اما با این حال جزئیات بالا بوده و نویز تصاویر کم است. کیفیت تصاویر گرفته شده در شرایط نوری ضعیف نیز رضایت بخش است و فلاش LED آن کمک فراوانی در کاهش نویز تصویر می‌کند. فیلم‌برداری Xperia Z نیز شرایط یکسانی دارد و بسیار خوب است. رابط کاربری بسیار ساده و البته پر از امکانات متنوع عکاسی می‌باشد. در ضمن، امکان فیلم برداری HDR نیز بر روی این گوشی فراهم است. (با HDR همیشه دوربینتون قسمتهای روشن و تاریک رو به وضوح نشون میده و از سفیدی مطلق یا سیاهی مطلق خبری نیست)
در مجموع می‌توانیم بگوییم که در مقایسه با دوربین گوشی‌های رده بالای دیگر، دوربین Xperia Z خوب و رضایت بخش عمل می‌کند. در ضمن، یک دوربین 2.2 مگاپیکسلی نیز جهت انجام مکالمات تصویری در جلوی گوشی قرار دارد که برای این منظور بسیار با کیفیت و عالیست. 
باتری

با وجود بزرگی این گوشی، سونی از فضای موجود حداکثر استفاده را کرده و یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی را در گوشی جای داده است. با وجود یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن FullHD، بیش از هر زمان دیگری نیاز به همچین باتری قدرتمندی احساس می‌گردد که خوشبختانه سونی به خوبی این نیاز را با وجود یک باتری لیتیوم-یونی برطرف نموده است. با هر مرتبه شارژ باتری، می‌توان به راحتی تا 11 ساعت با گوشی مکالمه انجام داد. همچنین بیش از40 ساعت پخش موسیقی در توان این باتری می‌باشد. البته با وجود گواهینامه IP57 بر روی این گوشی، بالطبع قاب پشتی قابل باز شدن توسط کاربر نمی‌باشد و باتری نیز توسط کاربر قابل تعویض نیست.


جمع بندی

Xperia Z به واقع پرچم‌داری آبرومند برای سونی است. این گوشی آنقدر از همه نظر خوب تولید شده است که بتواند حتی تا پایان سال 2013 که مسلما گوشی‌های قدرتمند زیادی معرفی خواهند شد، نماینده شایسته ای برای سونی در رقابت با دیگر کمپانی‌ها باشد. به واقع با یک گوشی زیبا، خوش ساخت، منحصر به فرد به جهت مقاومت در برابرآب و گرد و غبار و بسیار قدرتمند و ارزشمند است. اگر خواهان داشتن یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی تولید شده تا به امروز و یا در واقع قدرتمندترین آن‌ها هستید، حتما پرچمدار جدید سونی را نیز در بین انتخاب‌های خود بررسی نمایید.
 
 

قوت

صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت FullHD
سخت افزار بسیار قدرتمند با عملکرد عالی
دوربین مکالمات تصویری 2.2 مگاپیکسلی
گواهینامه IP57
پشتیبانی از راه های مختلف اتصال به شبکه اینترنت
پشتیبانی از فناوری‌های NFC و DLNA


ضعف

کنتراست نسبتا پایین صفحه نمایش
دوربین 13 مگاپیکسلی با عملکردی در حد دوربین‌های 8 مگاپیکسلی


قیمت: از 2 میلیون 280 تــــا 2 میلیون و 550

 

 


 



پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : Amir

دوستان تا حالا فکر کردید چرا استیو جابز بزرگ اسم شرکتش اپل یا همون سیب گذاشت؟ به خاطر این که اون متعلق به یک مزرعه سیب بوده و رژیم غذایی میوه ای داشته همچنین یه جور علاقه شخصی به میوه سیب...
تو عکس سیر تکاملی لوگوی شرکت اپل گذاشتم که آخریش یه اپل شیشه ای که امروزه اونو روی محصولات این شرکت بزرگ میبینیم...

اگه تونستید حدس بزنید اولین ارم شرکت1976 نماد چیست
؟



شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : Amir

 گلکسی S 4 ضخامت 7.9 میلیمتر و وزن 130 گرم را دارا است. این تلفن از یک نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED با تراکم 441 پیکسل در هر اینچ، رزولوشن 1920 در 1080 اینچ و آرایش PenTile برخوردار است که زوایای دید بسیار خوبی دارد. تلفن در دو رنگ سفید و نوک مدادی (سیاه) عرضه می شود و بدنه آن به گفته سامسونگ از جنس پلی کربنات با کناره آلومینیومی است. 

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب با نرم افزار بهبود یافته و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایت به همراه شکاف microSD، سنسورهای رایج به همراه سنسور دما و رطوبت از جمله مشخصات فنی آن هستند. یک LED اینفرارد هم برای استفاده از تلفن به عنوان کنترل تلویزیون تعبیه شده.

با ویژگی DualShot می توان به طور همزمان تصاویری را با دوربین های جلو و عقب ذخیره کرد. ویژگی های طراحی شده بر اساس استفاده از دوربین جلو عبارت هستند Smart Scroll، Smart Pause. با Air View یعنی امکان لمس شناور (معلق) نیز می توان پیش نمایش برخی موارد را بدون لمس فیزیکی صفحه نمایش مشاهده کرد. با Air Gestures هم می شود به وسیله حرکات دست در هوا، بین آلبوم عکس ها حرکت یا وبگردی کرد. 

با استفاده از قابلیت S Translator می توان انواع پیام ها و ایمیل ها را به زبان های مختلف دریافت کرد و تلفن به طور خودکار آنها را به زبان مورد نظر شما تبدیل می کند. فعلاً S Translator تا 9 زبان را تشخیص می دهد. همچنین یک اپلیکیشن optical reader وجود دارد که می تواند متن های داخل عکس ها را ترجمه کند. 

یک ویژگی، S Health است. گلکسی S 4 یک گام شمار داخلی به علاوه سنسورهای رطوبت و دما را دارا است که به طور خودکار شرایط محیطی پیرامون شما را شناسایی کرده و وضعیت تمرین های ورزشی تان را تشخیص می دهند. حتی یک مچ بند ورزشی به نام S Band هم به عنوان وسیله جانبی وجود دارد که به وسیله بلوتوث با تلفن شما ارتباط بر قرار کرده و در زمان هایی که تلفن همراه تان نیست اطلاعات را ذخیره می کند. 

باتری دستگاه 2600 میلی آمپری است و نسخه جهانی آن از پردازنده 4+4 هسته ای اگزینوس 5 اکتا استفاده می کند. نسخه مخصوص امریکا هم از پردازنده 4 هسته ای اسنپدرگون 600 برخوردار خواهد بود. سیستم عامل دستگاه هم اندروید 4.2.2 خواهد بود.

 



یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : Amir

 



جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : Amir

 پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :شرکت اپل درنظر دارد محصول جديد خود را که نوعي ساعت هوشمند با قابليت‌هاي بسيار زياد است به زودي روانه بازار کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، گروهي صد نفره متشکل از کارمندان بازاريابي، مديران و مهندسان سخت‌افزار و نرم‌افزار  شرکت اپل درحال فعاليت براي عرضه اين ساعت هوشمند هستند.
 
اين محصول علاوه بر امکان برقراري تماسهاي تلفني، امکان وبگردي و دريافت ايميل را نيز ميسر مي سازد و درمجموع عملکرد آيفون و آيپد را دارد.
 
اپل مي خواهد به سهامداران ناراضي خود نشان دهد، به رغم کاهش بهره وري هنوز توان نوآوري  قابل ملاحظه 
 


دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : Amir

 شرکت تایوانی HTC از گوشی جدید رونمایی کرده که ویژه خانم ها طراحی شده و در رده گوشی های موسیقایی قرار می گیرد.

Rhyme گوشی هوشمندی است که بر پایه سیستم عامل آندرویید گوگل طراحی شده است.

 

پیشتر شایع شده بود که این گوشی با نام Bliss به بازار عرضه می شود.

گوشی Rhyme از پردازنده یک گیگاهرتزی MSM8255 Snapdragon کوالکام و پردازشگر گرافیکی Adreno 205 و ۷۶۸ مگابایت RAM پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش این گوشی ۷/۳ اینچی WVGA است و از دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و چهار گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

 

منبع:پاتوق سرا

 



شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : Amir

شرکت پلی‌ترون از یک گوشی هوشمند رونمایی کرد که بدنه آن کاملا از شیشه تشکیل شده و آنقدر شفاف است که می‌توان همه تصاویر را به وضوح از پشت آن تماشا کرد.

نخستین گوشی‌ هوشمند کاملا شفاف دنیا در حد نمونه اولیه توسط شرکت تایوانی Polytron ساخته شده است. تنها ابزار و اجزای مهم مثل تراشه حافظه و دوربین در میان بدنه شیشه‌ای گوشی نمایان است. بدنه شیشه‌ای از صفحه نمایش لمسی در مرکز دستگاه تشکیل شده و همه عملکردها را از طریق این صفحه می‌توان کنترل کرد. شرکت Polytron درصدد است این گوشی را تا پایان سال 2013 به تولید انبوه برساند. بر این اساس تاکنون اطلاعی درباره ساخت و عرضه آن منتشر نشده است.

 

منبع استخدام نیوز



پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : Amir

روز گذشته سامسونگ از مدل جدید گوشی اندرویدی خود با نام گلکسی اکسپرس پرده‌برداری کرد. این گوشی که با توجه به مشخصاتش می‌توان آن را در رده گوشی‌های میانی بازار به حساب آورد، دارای ویژگی‌های مختلفی است که با هدف جذب مشتریان متوسط بازار طراحی و تولید شده است.

 

گلکسی اکسپرس که شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ مینی دارد، دارای یک پردازنده دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی همراه با ۱ گیگابایت رم است. این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن WVGA دارد و از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی برای مکالمه بهره می‌برد.

باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری، پشتیبانی از شبکه LTE و همچنین NFC از دیگر مشخصات بارز گلکسی اکسپرس به حساب می‌آیند. سامسونگ هنوز اطلاعات کاملی را درباره زمان عرضه و قیمت این دستگاه ارائه نکرده است اما می‌توان امیدوار بود که این گوشی در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی روانه بازار‌ شود.

 

منبع:پاتوق سرا



 

نوع برندها

قیمت

Nokia X7-00

865,000

Nokia X2-05

255,000

Nokia 7230

345,000

Nokia Asha 202

225,000

Nokia Asha 305

255,000

Samsung E1232B

95,000

Samsung E1200 Pusha

55,000

Samsung Galaxy W I8150

775,000

Samsung Galaxy Ace 2

820,000

Samsung C3560

280,000

Samsung C3520

186,000

HTC Desire X

950,000

HTC Desire C

620,000

HTC Sensation XL

1,120,000

HTC ChaCha

580,000

HTC Wildfire S

440,000

Sony Xperia acro S

1,260,000

Sony Xperia U

665,000

Sony Xperia neo L

675,000

Sony Xperia ion LTE

1,200,000

Sony Xperia P

955,000

Sony Ericsson XPERIA X8

430,000

Sony Ericsson Xperia arc S

920,000

Sony Ericsson Xperia mini

450,000

Sony Ericsson Xperia ray

650,000

Sony Ericsson XPERIA X8

440,000

LG A290

180,000

LG Optimus 3D Max

910,000

LG C199

255,000

LG Optimus 3D Max

890,000

LG A290

175,000



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:55 ::  نويسنده : Amir

 چند روش تشخیص اصل بودن گوشی موبایل

گوشی‌های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی‌شود، معمولا در حین استفاده مشکل‌ساز خواهند بود؛ هنگ می‌کنند، به‌روز نمی‌شوند، با بعضی برنامه‌ها بخصوص فارسی‌سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.

برای اطمینان از  اصل بودن گوشی موبایل، می‌توان به این راه‌ها متوسل شد:

 

 1-کد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#۰۶#*) را شماره‌گیری کنید. سریال مادربرد گوشی  یا imei روی نمایشگر ظاهر می‌شود. اگر این سریال با بارکد روی کارتن یا باتری مطابقت داشت، احتمالاً  گوشی  مورد نظر  اصل  است (برخی قاچاقچیان بارکدهای تقلبی روی کارتن می‌چسبانند. این  گوشی‌ها به «چنج» یا تغییریافته مشهور است و به همین سبب نمی‌توان چنین کاری را راهی مطمئن برای تشخیص اصالت  گوشی  دانست).

 

۲ – با اتصال به اینترنت، سپس رجوع به وبگاه نمایندگی برند یا مارک  گوشی  مورد نظر، از  اصل  یا قاچاق  بودن  آن مطلع شوید

 

۳ -هر کشوری بارکد خاصی دارد. به عنوان مثال بارکد اجناس چینی با اعداد ۶۹۰ یا ۶۹۱ یا ۶۹۲ شروع می‌شود. بارکد محصولات ایرانی با ۶۲۶، تایوانی با ۴۷۱، ژاپنی با ۴۵ یا ۴۹، و…  اگر بارکد  گوشی با نام کشور سازنده (که معمولا زیر محل قرار گرفتن باتری برچسب یا حک شده) هماهنگ است، احتمالاً  گوشی  شما  اصل  است (کاری که قاچاقچیان با برچسب روی کارتن می‌کنند، با برچسب یا حک کردن زیر باتری هم شدنی‌ است!)

 

۴ -مستقیماً به سایت‌های تحلیل و تشخیص جهانی در وب بروید. به عنوان نمونه، نشانی اینترنتی یکی از این سایت‌ها www.numberingplans.com است. در این وبگاه، با کلیک روی عبارت «ابزار تجزیه و تحلیل شماره» یا number analysis tools و ورود به صفحه بعدی، شماره سریالی را که از طریق شماره‌گیری کد #۰۶#* روی نمایشگر  گوشی  ظاهر شده، در قسمت imei number analysis وارد کنید. مشخصات  گوشی  از جمله کشور سازنده، کارخانه، مدل و… برابر دیدگانتان خواهد بود. اگر این مشخصات با  گوشی  مورد نظر همخوانی داشت، مطمئن باشید یک  گوشی   اصلی، چنج یا قاچاق‌ نشده را در دست دارید.



 اکران فیلم ابرمرد جهان رایانه‎ای "استیو جابز" تا سه ماه دیگر...

شرکت سازنده‎ی فیلم " JOBS" که زندگی بنیانگذار شرکت "اپل" را به تصویر می کشد، اعلام کرد: ساخته‎ی خود را برای نخستین بار پس از گذشت یک سال از درگذشت استیو جابز در ماه آوریل آینده اکران خواهد کرد.

به گزارش سیتنا "citna.ir" به نقل از شبکه‎ی العربیه، این فیلم داستان زندگی جابز از دوران نوجوانی در سال 1971 تا تاسیس شرکت "اپل" و نیز شرکت های " NeXT" و "Pixar" در سال 2000 را روایت می‎کند.

فیلمبرداری این اثر سینمایی که در ژانر بیوگرافی ساخته شده کلا در ژوئن گذشته در منزل اصلی خانواده این ابرمرد جهان رایانه‎ای آغاز شد و در آن هنگام برخی از عکس‎های مراحل تولید فیلم با بازیگری "اشتون کوچر" در نقش استیو جابز منتشر شد.

در این فیلم بازیگران دیگری همچون "متیو مودین" در نقش "جان اسکولی" مدیر اجرایی سابق شرکت "اپل" و"جاش گد" در نقش "استیو وازنیاک" همکار جابز و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل بازی می‎کنند.

استیو جابز متولد سال 1955 میلادی است. پدر وی عبدالفتاح الجندلی سوری تبار است. پس از به دنیا آمدن جابز یک خانواده‎ی آمریکایی او را به پسر خواندگی خود قبول کرد.

جابز که در کالیفرنیا دیده به جهان گشود به تحصیلات خود در این شهر ادامه داد و در سال 1976 با مشارکت استیو وازنیاک و رونالد وین شرکت اپل را تاسیس کرد.

وی در سن 56 سالگی در اثر بیماری سرطان و یک روز پس از به بازار آمدن "ایفون 4" چشم از جهان فرو بست.



جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 2:58 ::  نويسنده : Amir

 

قیمت انواع تلفن همراه

برند

مدل

قیمت (تومان)

Samsung

 Galaxy S III I9300 - 16GB

1.758.000

Samsung

 Galaxy Note II N7100 - 16GB

2.088.000

Apple

 iPhone 5 - 16GB

2.338.000

Sony

 Xperia Arc S

899.000

Sony

 Xperia P

889.000

Sony

 Xperia S

1.009.000

Sony

 Xperia SL

1.079.000

Sony

 Xperia Sola

714.000

Huawei

 U8812D Ascend G302D

588.000

Sony

 Xperia U

639.000



پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 2:33 ::  نويسنده : Amir

1. نوکیا لومیا 900

2.  گلکسی نوت سامسونگ

3. گلکسی اس 3 سامسونگ

4. آیفون 5

5. وان ایکس HTC

6. دورید DNA HTC

7. ویندوز فون X8 HTC

8. نکسوس 4 گوگل

9. اپتیموس G LG



چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : Amir

قیمت انواع تلفن همراه

برند

مدل

قیمت (تومان)

Apple

iPhone 5 - 32GB

3.099.000

samsung

Galaxy Note II N7100 - 16GB

2.159.000

Apple

iPhone 4S-16GB

2.089.000

samsung

Galaxy S III I9300 - 16GB

1.859.000

HTC

One XL

1.648.000

LG

Optimus Vu P895

1.549.000

HTC

Desire SV

1.589.000

Sony

Xperia TX

1.489.000

HTC

One X - 16GB

1.649.000

Sony

Xperia T

1.384.000

LG

Optimus True HD LTE P936

1.399.000

Nokia

808 PureView

1.359.000

samsung

Galaxy Nexus I9250 - 16GB

1.319.000

HTC

One SV

1.328.000

Sony

Xperia Acro S

1.254.000

HTC

One S

1.248.000

Sony

Xperia Ion

1.154.000

HTC

Windows Phone 8S

1.099.000

samsung

I8190 Galaxy S III Mini

1.088.000

Sony

Xperia SL

1.084.000

Sony

Xperia S

1.009.000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع استخدام نیوز



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : Amir

 

دوستان سلام

یکی از نیازھای افرادی که از گوشی ھای دارای سیستم عامی اندروید استفاده میکنند فعال کردن GPS به
صورت OFFLINE یا بدون اتصال به اینترنت می باشد.

قطعا برای انجام این کار در مغازه ھای موبایل فروشی و امثال آن ھزینه ھای زیادی از شما بابت این کار دریافت
.میکنند
نحوه فعالسازی GPS offlin
 

1- دانلود نرم افزار ورژن MAVERICK 2.1.1
2-اتصال گوشی به کامپیوتر و نصب نرم افزار در گوشی.
 

نکته:دقت داشته باشید که نرم افزار GPS STATUS را ھم باید دانلود و در گوشی نصب کنید.
3-بعد از نصب نرم افزار در بخش منوی sd کارت موبایلتون پوشه ای به نام Maverick ایجاد شده است.

اگر چنین پوشه ای نبود آن را به صورت دستی ایجاد کنید.

4-دقت کنید پوشه های ایجاد شده باید به این صورت در مسیر sdcard شما ایجاد شده باشد.با رعایت دقیق

کوچک وبزرگی حروف.Maverick\tiles\GoogleMaps

5-حالا باید نقشه دانلود شده شهر مورد نظر را در فولدر GoogleMaps کپی کنید و گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.

6-حال وارد نرم افزار شوید دکمه منو را زده رو کلید maps کلیک کنید.

7-در منوی ظاهر شده آخرین گزینه maps & atiasesرا بزنید.

حال وارد منوی sd کارت خود شده اید در این قسمت روی گزینه GoogleMaps کلیک کنید.

در نهایت کافی gps گوشی خود را روشن کنید و از این فناوری بی نهایت کاربردی نهایت لذت و استفاد را ببرید.

ارتباط با نویسنده... pt_ramezani@yahoo.com
 



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 356894
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2