اطلاعات کاربردی
 
 
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 10:7 ::  نويسنده : Amir

 

  روز ها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت. فرشتگان سراغش را از خدا می‌گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می‌گفت: می آید؛ من تنها گوشی هستم که غصه‌هایش را می‌شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می‌دارد.

و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیج نگفت. و خدا لب به سخن گشود: با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست. گنجشک گفت: لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سر پناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی از لانه محقرم؟ کجای دنیا را گرفته بود؟” و سنگینی بغضی راه بر کلامش بست. سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند.

خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود. خواب بودی. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمین کار پر گشودی. گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود.

خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی. اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد.



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : Amir

 


پسر کوچکی وارد مغازه ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد. بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسدو شروع کرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد.

 

پسرک پرسید: «خانم، می توانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن های حیاط خانه تان را به من بسپارید؟»

 

زن پاسخ داد: «کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد.»

 

پسرک گفت: «خانم، من این کار را با نصف قیمتی که او می دهد انجام خواهم داد.»

 

زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملا راضی است.

 

پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد داد: «
خانم، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برایتان جارو می کنم. در این صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شهر خواهید داشت.» مجددا زن پاسخش منفی بود.

 

پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت. مغازه دار که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: « پسر...، از رفتارت خوشم آمد؛ به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدهم.»

 

پسر جوان جواب داد: «نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم را می سنجیدم. من همان کسی هستم که برای این خانم کار می کند.»


جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : Amir

 

- بیل گیتس در هر ثانیه ۲۵۰ دلار آمریکا درامد داره، یعنی ۲۰ میلیون دلار در روز و ۸/۷ میلیارد دلار در سال!

 

۲- اگر ۱۰۰۰ دلار از دستش بر زمین بیوفته به خودش این دردسر رو نمیده که برش داره، چون در ۴ ثانیه ای که برداشتنش طول میکشه، این پول عایدش شده!

۳- آمریکا در حدود ۶۲/۵ هزار میلیارد دلار بدهی داره و بیل گیتس به تنهایی میتونه ظرف ۱۰ سال تمام بدهی آمریکا را بازپرداخت کنه!

۴- اون میتونه نفری ۱۵ دلار به همه جمعیت جهان بده و باز هم ۵ میلیون دلار در جیبش باقی خواهد ماند!

۵- اگر مایکل جردن یعنی گرانترین ورزشکار آمریکایی هیچ غذا و آبی نخوره و همه ۳۰ میلیون دلار درامد سالانه اش رو پس انداز کنه، ۲۲۷ سال طول خواهد کشید تا به ثروتمندی بیل گیتس بشه!

۶- اگر بیل گیتس رو به صورت یک کشور تصور کنیم، ۳۷ مین کشور ثروتمند جهان میشه! یا به تنهایی درامدی برابر سیزدهمین کمپانی عظیم آمریکایی خواهد داشت، حتی بیشتر از آی بی ام!

۷- اگر همه ثروت بیل گیتس رو تبدیل به یک دلاری کنیم ، میشه جاده ای از ماه تا زمین باهاش کشید که ۱۴ بار رفته و برگشته! ولی ساخت این جاده، ۱۴۰۰ سال طول خواهد کشید و ۷۱۳ بوئینگ ۷۴۷ باید برای جابجایی این پول ها پرواز کنند.

۸- اگر فرض رو بر این بگیریم که بیل گیتس ۳۵ سال دیگه هم زنده خواهد بود، میتونه روزی ۷۸/۶ میلیون دلار خرج کنه قبل از اینکه به بهشت بره!

۹- اما اگر کاربران ویندوزهای مایکروسافت بتونن بابت هرباری که کامپیوترشون هنگ میکنه، یک دلار از بیل گیتس خسارت بگیرن، وی تنها در ۳ سال ورشکست خواهد شد! حالا ببین چه خبره؟ 



چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : Amir

  این خانم مانکن درحال راه رفتن به سبک مخصوص مانکن ها بود که پاهایش بهم گره خورده و سپس….!

 

 



چهار شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 23:52 ::  نويسنده : Amir

عروس عادی : با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)

 

عروس لوس: بع……….له…. (عروسهای لوس رو باید فقط سپرد به داماد ….)

 

عروس زیادی مؤدببا اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،…، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، … ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، … ، … (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن … !)

عروس خجالتیاوهوم

 

عروس پاچه ورمالیدهبه کوری چشم پدر شوهر و مادر شوهر و همه فک و فامیل این بزغاله (اشاره به داماد) آره….
( وضعیت داماد کاملا قابل پیش بینی است)

 

عروس هنرمند: با اجازه تمامی اساتیدم، استاد رخشان بنی اعتماد، استاد مسعود کیمیایی، …، اساتید برجسته تاتر، استاد رفیعی، … ، مرحوم نعمت ا.. گرجی ، شیر علی قصاب هنرمند، روح پر فتوه مرحومه مغفوره مرلین مونرو، مرحوم مارلین دیتریش، مرحوم مغفور گری گوری پک و … آری میپذیرم که به پای این اتللوی خبیث بسوزم چو پروانه بر سر آتش

 

عروس فمنیست: یعنی چی؟! چه معنی داره همش ما بگیم بله ….. چقدر زن باید تو سری خور باشه چرا همش از ما سؤال میپرسن ! … یه بار هم از این مجسمه بلاهت (اشاره به داماد) بپرسین … (اصولا این قوم فمنیست جنبه ندارن که بهشون احترام بذارن و یه چیزی ازشون بپرسن)

 

منبع:به روزترین ها



سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : Amir

 در عکس زیر یک سرباز خود را استتار کرده است.

منبع:لوکس فان



سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : Amir

 

زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه



سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : Amir

 

 

 

 پسر کوچولویی در مراسم عروسی از مادرش پرسید: “مامان، چرا دختره لباس سفید پوشیده؟

 
” مامانش گفت:
 
“این تو عروسی ها یه رسم هست که عروس لباس سفید بپوشه، بخاطر اینکه عروس خیلی خوشحاله و امروز بهترین روز زندگیشه.”
 
پسر یه خورده فکر کرد و گفت: ” خوب چرا پسره (داماد) لباس مشکی پوشیده؟”


یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 15:43 ::  نويسنده : Amir

 

نوع دوم مسافرت در هند...

بقیش و خودتون حدس بزنید...ما هم از این چیزا داریم؟؟؟

 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 14:58 ::  نويسنده : Amir

 

فیلم اکشن افسانه جکی چان، ۲ گواهی نامه رکوردهای جهانی گینس را در شانگهای بدست آورد.

روان سیمونز، سرپرست ارشد جی آر وی،این برنامه را برای اجرای رسمی آخرین فیلم جکی چان با نام زودیاک چینی برگزار کرد.

این جایزه را به سبب بیشترین هزینه ای که ساخت این فیلم دربر گرفت و بیشترین اجرای زنده بدل کاری بدست یک بازیگر، به ارمغان آورد.

جکی چان، ۱۵ نقش بزرگ از جمله کارگردان، تهیه کننده، بازیگر، نویسنده و طراح مبارزه، را در ساخت این فیلم ایفا کرد. رکورد پیشین این جایگاه، با ۱۱ نقش به رابرت رودریگز پیشکش شده بود.
جکی چان درباره  این پیروزی گفت، “دستیابی به این جایگاه از رکوردهای جهانی گینس، پذیرشنامه ای بر تمام زندگی حرفه ای من است.

نکته بارز این رویداد، پیشکش دومین جایگاه رکورد جهانی گینس برای بیشترین اجرای زنده تکنیک های بدل کاری بدست یک بازیگر است؛ دستاوردی که بازتاب حرفه شگفت انگیز جکی چان در مسیر زندگی اوست که کمابیش چند بار نزدیک بود جان خودش را در این راه از دست بدهد و استخوان هایش بارها و بارها شکست شد.

سیمونز، دیگاه خود را در مورد این پیروزی اینگونه بیان کرد: “تا کنون هیچکس به اندازه جکی چان خود را برای شادی و سرگرمی به خطر نیانداخته است و این رکورد جهانی ادای احترامی دو جانبه به نوآفرینی و ایستادگی اوست.”
جکی چان، با حرفه ای که بیش از ۵۰ سال به آن پرداخته است در بیش از ۱۰۰ فیلم داخلی و بین المللی از جمله ماجرای پلیس (هنگ کنگ، ۱۹۸۵)، دور دنیا در ۸۰ روز (ایالات متحده آمریکا/آلمان/ایرلند/انگلیس، ۲۰۰۴) و سریال زمان حمله (ایالات متحده آمریکا، ۱۹۹۸و۲۰۰۷)، ایفای نقش کرده است. وی، پیش از تمرکز روی فیلم های هنرهای رزمی، نخستین بار در سن هشت سالگی در فیلم بار وانگ تین بزرگ و کوچک (هنگ کنگ، ۱۹۶۲) ایفای نقش نمود.
وی تمام بدل کاری های خود را بدون آنکه هیچ شرکت بیمه ای، زیان وارده به فراوردههای چان را پذیرا شود انجام داد. پس از آسیب دیدن شماری از بدل کارها در ساخت فیلم ماجرای پلیس، این ستاره به تنهایی با آموزش بدل کارها و پرداخت نسخه های پزشکی آنها از جیب خودش، انجمن بدل کارهای جکی چان را برپا نمود.

 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 1:26 ::  نويسنده : Amir

 سلام  دوستانی که مثل من به تیپشون اهمیت میدن دقت کنن،

این مطلب دنباله داره  پس منتظر شماره های بعدیش باشید...

 هر آقایی باید حداقل یه دست کت وشلوار داشته باشه...

 

نکته اول:اهمیت دکمه

هنگام خرید‌‌‌ كت و شلوار حواستان به تعد‌‌‌اد‌‌‌ د‌‌‌كمه‌های كت باشد‌‌‌. كت‌هایی كه د‌‌‌كمه كمتری د‌‌‌ارند‌‌‌ رسمی‌تر هستند‌‌‌ و باید‌‌‌ برای مجالس رسمی انتخاب شوند‌‌‌. علتش هم این است كه كت‌های یك یا 2 د‌‌‌كمه، یقه بازتری د‌‌‌ارند‌‌‌ و پیراهن زیر كت بیشتر د‌‌‌ید‌‌‌ه می‌شود‌‌‌، د‌‌‌ر نتیجه حالت رسمی‌تری پید‌‌‌ا می‌كند‌‌‌. د‌‌‌ر اروپا كت‌های 2 د‌‌‌كمه برای مهمانی‌ها رایج‌تر است ولی ایرانی‌ها انواع 3 د‌‌‌كمه را ترجیح می‌د‌‌‌هند‌‌‌. هرچه تعد‌‌‌اد‌‌‌ د‌‌‌كمه بیشتر می‌شود‌‌‌ كت‌ها نیمه‌رسمی می‌شوند‌‌‌؛كت‌های فانتزی و مد‌‌‌رن و با طراحی نو هم اغلب د‌‌‌كمه بیشتری د‌‌‌ارند‌‌‌..

ادامه:رابطه میان قد و دکمه 

بد‌‌‌ نیست د‌‌‌ر انتخاب تعد‌‌‌اد‌‌‌ د‌‌‌كمه كت به قد‌‌‌تان هم توجه كنید‌‌‌. كت‌های 2 د‌‌‌كمه برای مرد‌‌‌ان كوتاه‌تر و كت‌های 3 د‌‌‌كمه برای مرد‌‌‌ان بلند‌‌‌تر مناسب‌ هستند‌‌‌. این را هم فراموش نكنید‌‌‌ كه بعضی از كت‌ها یك رد‌‌‌یف د‌‌‌كمه د‌‌‌ارند‌‌‌ و بعضی د‌‌‌یگر 2طرف‌ د‌‌‌كمه‌ د‌‌‌ارند‌‌‌. د‌‌‌سته د‌‌‌وم برای افراد‌‌‌ چهارشانه مناسب نیستند‌‌‌ و عرض شانه‌ها را بیشتر نشان می‌د‌‌‌هند‌‌‌. كت‌های تك‌د‌‌‌كمه هم خیلی رسمی هستند‌‌‌ و اگر قرار است فقط یك د‌‌‌ست كت و شلوار د‌‌‌ر كمد‌‌‌ لباستان د‌‌‌اشته باشید‌‌‌، بی‌خیال این كت‌ها شوید‌‌‌ چون خیلی خاص‌اند‌‌‌.......



 



شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : Amir
کمتر کسی پیدا می‌شود که نام دیوار چین را نشنیده باشد یا عکس‌های آن را ندیده باشد اما انتهای این تنها ساخته بشر که از ماه هم قابل مشاهده است، کجاست؟ به گزارش تک ناز به نقل از فارس، این قسمت از دیوار چین که به «سر اژد‌ها» معروف است در ۳۰۰ کیلومتری شهر بیجینگ در کرانه دریای بوهای واقع شده است. سر اژد‌ها در این منطقه بیست متر در دریا پیش رفته که انگار اژد‌ها در حال آب خوردن است! این قسمت از دیوار در سال ۱۹۰۰ تخریب شده و بعد‌ها توسط مردم دوباره بازسازی می‌شود.


پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 1:2 ::  نويسنده : Amir

 دو برادر با هم در مزرعه خانوادگی کار می کردند که یکی از آنها ازدواج کرده بود و خانواده بزرگی داشت و دیگری مجرد بود .

شب که می شد دو برادر همه چیز از جمله محصول و سود را با هم نصف می کردند . یک روز برادر مجرد با خودش فکر کرد و گفت:‌

درست نیست که ما همه چیز را نصف کنیم . من مجرد هستم و خرجی ندارم ولی او خانواده بزرگی را اداره می کند.

بنابراین شب که شد یک کیسه پر از گندم را برداشت و مخفیانه به انبار برادر برد و روی محصول او ریخت.

در همین حال برادری که ازدواج کرده بود با خودش فکر کرد و گفت :‌ درست نیست که ما همه چیز را نصف کنیم. من سر و سامان
گرفته ام ولی او هنوز ازدواج نکرده و باید آینده اش تأمین شود.

بنابراین شب که شد یک کیسه پر از گندم را برداشت(راد اس ام اس) و مخفیانه به انبار برادر برد و روی محصول او ریخت.

سال ها گذشت و هر دو برادر متحیر بودند که چرا ذخیره گندمشان همیشه با یکدیگرمساوی است. تا آن که در یک شب تاریک دو برادر
در راه انبارها به یکدیگر برخوردند. آن ها مدتی به هم خیره شدند و سپس بی آن که سخنی بر لب بیاورند کیسه هایشان را زمین
گذاشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 357253
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2