اطلاعات کاربردی
 
 
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : Amir

 این مدل پرتوتایپ یکی از نادرترین خودروهای  لامبورگینی است که قرار است توسط مالک فرانسویش با قیمتی حدود ۲٫۱ میلیون دلار در یک حراجی به فروش برسد. پرگونتا در اسپانیایی به معنای سوال است این خودرو به طور قطع بخش مهمی از تاریخچه لامبورگینی را تشکیل می دهد و سوال های زیادی را در ذهن علاقمندان ایجاد خواهد کرد .

این خودرو در سال ۱۹۹۸ و پیش از این که آئودی مالک لامبورگینی شود توسط یک استودیوی ایتالیایی با نام  Heuliez-Torino طراحی شد . در زمان تولد این گاو نادر ، لامبورگینی یکی از آشفته ترین دوران فعالیتش را سپری می کرد .

به سال ۱۹۹۴ برمی گردیم زمانی که کرایسلر ....




ادامه مطلب ...


شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : Amir

 تیراژ ۲۴- ادل انرسن پس از تولد پسرش بسیار هیجان زده بود بااین حال شاهد این بود که کودکش “میلا” زمان زیادی از روز را میخوابد. ادل همیشه به این موضوع فکرمی کرد که فرزندش چه رویایی می بیند. ترکیب این حس مادرانه با ابتکاری که ادل داشت باعث شد تا از میلا در وضعیت های مختلف در حالت خواب عکس بگیرد و با نقاشی هایی زیبا رویاهای کودکش را به تصویر بکشد. ادل این مجموعه را”وقتی فرزندم خواب می بیند” نامید. این تصاویر در اینترنت طرفداران زیادی پیدا کرده و میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی جهان به اشتراک گذاشته شده است.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : Amir

 تیراژ ۲۴- تبلت جدید ۸٫۹ اینچی کیندل فایر آمازون هم اکنون در سایت آمازون در انگلیس با قیمت ۲۲۹ یورو در دسترس قرار گرفته است. این نسخه از تبلت های کیندل فایر در اکتبر ۲۰۱۲ در آمریکا در معرض فروش قرار گرفته بود اما همزمان با فروش این نسخه، نسخه ۷ اینچی در انگلیس در دسترس بود.

این تبلت های ۸٫۹ اینچی دارای صفحه نمایش ۱۹۲۰*۱۲۰۰ و وضوح تصویر ۲۵۴dpi هستند. این تبلت که دارای wifi است، از ۳g یا ۴g بی بهره است. گفته شده این تبلت ۱۰ ساعت شارژ باتری را حفظ میکند اما آمازون اشاره ای نکرده که در این ۱۰ ساعت چه استفاده ای میتوان از این تبلت کرد! کیندل فایر ۸٫۹ دارای حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابات در بازار موجود است که نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳۰ یورو گران تر است.

 



شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : Amir

 آسیبی که کفش پاشنه بلند به پای خانم ها وارد می کند و آن ها از این آسیب ها بی خبر هستند ولی با این حال بازم خانم ها ...

 



جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : Amir

 

به نقل از میل آنلاین : جشنواره ” جانی انگلیش پرمیر” امروز در لندن افتتاح شد و مهمانان ویژه ای داشت مثل خانواده مستر بین ، شاید.....



ادامه مطلب ...


جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : Amir

 روزنامه تماشا: علی سرتیپی تهیه کننده فیلم سینمایی «شهر موش های ۲» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران درخصوص شروع زمان فیلمبرداری گفت: «امیدواریم تا پایان خرداد فیلمبرداری را آغاز کنیم و در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم.

چیزی نزدیک به سه ماه از شروع پیش تولید «شهر موش های ۲» می گذرد و اکنون روی عروسک ها و فضای دکور کار می کنیم.» سرتیپی با اشاره به فضای دکور این فیلم سینمایی گفت: «یک فضای ۱۰ هزار متری را برای دکور «شهر موش های ۲» اختصاص داده ایم که ....



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 356912
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2