اطلاعات کاربردی
 
 
جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : Amir

 

درست کردن شکلات با تکه های میوه ، راه بسیار خوبی برای تفریح ، درمان افسردگی و شیرین کردن خاطرات خواهد بود. اگر شما عاشق شیرینی و شکلات هستید پس ….

کار خیلی آسان است ، فرایند کاملاً مستقیم ، تکه های میوه مانند کیوی ، توت فرنگی و … را به اندازه های مناسب برش دهید.

چوب بستی را در آن فرو کنید ، آنها را مدتی در فریزر بگذارید تا قوام بگیرند ، مواد شکلات را مانند کاکائو ، روغن نارگیل و … را خوب ذوب کنید و هم بزنید ، سپس کمی صبر کنید تا کمی خنک شده و سفت شود.

تکه های آماده میوه را از فریزر در آورده و در مواد شکلات غوطه ور کنید. باز هم کمی صبر تا شکلات به میوه بچسبد می توانید در یخچال یا هوای نسبتاً خنک این فرآیند را بدست آورید ، نوش جان …

نکته : میوه های دیگر مثل سیب ، آناناس و … را هم امتحان کنید



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : Amir

 زن مصنوعی چینی چه ویژگی هایی دارد ؟

تصورش برای خیلی‌ها سخت و غیر قابل باور است، تولید‌‌ زن مصنوعی که شباهتی بیش از ۹۰ د‌‌رصد‌‌ به زنان د‌‌ارد‌‌ و می‌تواند‌‌ تهد‌‌ید‌‌ی برای فرهنگ و اخلاق د‌‌ر جامعه باشد‌‌. تولید‌‌ی چینی که اگرچه پایش به جامعه ایرانی باز نشد‌‌ه اما تا بیخ گوش ما و کشورهای حوزه خلیج فارس، آمد‌‌ه است و با نگاهی به موج کالاهای قاچاق د‌‌ر کشور، انتظار د‌‌ید‌‌ن زن مصنوعی د‌‌ر کشور د‌‌ور از انتظار نیست.

چینی‌ها پس از پیشی گرفتن د‌‌ر ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب د‌‌رآمد‌‌ بیشتر و زیر سوال برد‌‌ن ارزش‌های والای انسانی اقد‌‌ام به تولید‌‌ زن و مرد‌‌ مصنوعی کرد‌‌ه اند‌‌ که می‌تواند‌‌ همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام د‌‌هد‌‌ و البته د‌‌ر حال توزیع د‌‌ر بازارهای د‌‌نیا، به ویژه کشورهای اسلامی است.

یک سایت چینی د‌‌ر مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید‌‌ کنند‌‌ه این عروسک‌های انسان نما گفت: هد‌‌ف ما سازند‌‌گان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است، به‌خصوص جوانان بعضی کشورها که د‌‌ر محد‌‌ود‌‌یت به سر می‌برند‌‌!

 

 

این محصول ضد‌‌ انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان د‌‌ر هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م است.زن مصنوعی که چینی‌ها د‌‌ر چند‌‌ ماهه اخیر ساخته اند‌‌ می‌تواند‌‌ هر کارى را براى صاحب خود‌‌ انجام د‌‌هد‌‌ به گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر، زن مصنوعی جد‌‌ید‌‌ بر عروسک‌های مشابه پیشین این امتیاز را د‌‌ارد‌‌ که تا ۹۹د‌‌رصد‌‌ شبیه زن‌های معمولی است. د‌‌ر ساخت اعضای بد‌‌ن این انسان مصنوعی از ماد‌‌ه سیلیکون که قابلیت ارتجاعی د‌‌ارد‌‌ استفاد‌‌ه شد‌‌ه و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزد‌‌یک است.



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : Amir

 با حذف رئال مادرید و بارسلون در 4 خرداد فینالی کاملا آلمانی برگزار خواهد شد.



پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : Amir

 لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی : بارسلونا – بایرن مونیخ

حذف سنگین بارسلونا در مقابل بایرن

3-0

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : Amir

 ششمین فستیوال فیلم ابوظبی، در فاصله‌ی روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر با نمایش ۸۱ فیلم بلند، ۸۴ فیلم کوتاه، ۸ اکران اول و ۱۹ جایزه برگزار شد که در این میان سینمای ایران نیز موفق شد جایزه‌ی بهترین فیلم (یک خانواده محترم) و بهترین بازیگر زن (گلشیفته فراهانی) را در بخش «افق‌های نو» این جشنواره کسب کند. هرچند که جایزه‌ی فیلم «یک خانواده محترم» بدون حضور عوامل ایرانی فیلم، به تهیه‌کننده‌ی فرانسوی آن اهدا شد، اما گلشیفته فراهانی، بازیگر بین‌المللی سینمای ایران که مقیم پاریس است، برای دریافت جایزه‌ی خود به روی صحنه رفت. دیگر نماینده‌ی ایران در این فستیوال، نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده بود که در هیات داوران جشنواره حضور پررنگی داشت.

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : Amir

 روزگارنو: احمقانه ترین مدل کیف از طراح مارک معروف شانل در دستان مادر کیم کارداشیان



یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : Amir

 این روزها مدل دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی با رییس جمهور زن کره جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.

 

ثروتمند ترین مرد عالم آی تی، در دیدار با “های پارک” در حالی که دست چپ خود را در جیب نگه داشته بود، با وی دست داد و این موضوع سوژه داغ رسانه ها شد.

در نگاه اول رسانه های کره ای این حرکت بیل گیتس را توهین تلقی کرده و آنرا خارج از ادب و نزاکت دانستند.

رسانه های غربی نیز نوشتند بیل گیتس موفق به مدیریت توهین به تمام کره جنوبی ها با گستاخی و شکستن قوانین سخت گیرانه و نانوشته این کشور، شده است. چنین نوع دست دادن در ادبیات کره، بسیار توهین آمیز بوده و قابل بخشش نیست. از سوی دیگر هر کسی این مدلی دست دهد...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 356898
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2