خودروی اسپرت کیا برای سال ۲۰۱۳..
 
اطلاعات کاربردی
 
 
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : Amir

 کیا در حال کار روی خودروهای تازه و جالبی همچون یک سدان دیفرانسیل عقب اسپرت و همچنین هاچ بک اسپرت سه درب پرو سید است.

خودروی دیفرانسیل عقب GT که زیر نظر طراح ارشد کیا، پیتر شرایر در حال ساخت است، به زودی تبدیل به گل سرسبد محصولات این شرکت کره ای خواهد شد. این خودرو با چراغهای انقلابی، بخشهای فیبر کربنی و هواکش‌های پهلوها و دربهای باز شونده به دو سمت به سبک بنتلی و رولز رویس طراحی شده است. گمان میرود طراح‌ها  ایده‌های کانسپت استفاده شده در سایر خودروهای مفهومی را در این خودرو گرداوری کرده‌اند. نمونه مفهومی GT سال گذشته و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود.

مدیر عامل کیا بیان کرده که ویژگی دیفرانسیل عقب برای نمایاندن تواناییاسپرت و رانندگی متفاوت نسبت به خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلوی هیوندای بشمارآ ورده شده است. واکنش مردم به این خودرو انگیزه بنیادی برای تولید انبوه آن خواهد بود. بنابراین نمایش همگانی این خودروی اسپرت در نمایشگاه ژنو سال آینده، برای آن بسیار مهم خواهد بود.

از سوی دیگر هاچ بک داغ پرو سید هم که امسال و در نمایشگاه پاریس رونمایی شد، در یک مدل اسپرت GT و با توان ۲۰۰ اسب بخار روانه بازار خواهد شد. این نیرو از یک موتور ۱٫۶ لیتری T-GDi توربو که در هیوندای ولاستر هم مورد استفاده بود، بدست می‌آید و با یک گیربکس شش شتابه خودکار و کلاچ دوگانه جفت می‌شود.

منبع:hamhood





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 357359
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2